تبیان، دستیار زندگی
جنجال‌ جدید در استقلال‌ در تمرین‌ عصر دیروز استقلال، پیروز قربانى‌ و سیاوش‌ اکبرپور با یکدیگر کتک‌کارى‌ کردند تا آبى‌پوشان‌ با جنجال‌ و حاشیه‌ جدیدى‌ روبرو شوند. گویا در اواسط‌ بازى‌ فوتبال‌ تمرینی، قربانى‌ براى‌ تصاحب‌ توپ‌...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتک‌کارى‌ بازیکنان استقلال در تمرین

جنجال‌ جدید در استقلال‌


در تمرین‌ عصر دیروز استقلال، پیروز قربانى‌ و سیاوش‌ اکبرپور با یکدیگر کتک‌کارى‌ کردند تا آبى‌پوشان‌ با جنجال‌ و حاشیه‌ جدیدى‌ روبرو شوند.

گویا در اواسط‌ بازى‌ فوتبال‌ تمرینی، قربانى‌ براى‌ تصاحب‌ توپ‌ تکل‌ بدى‌ روى‌ پاى‌ اکبرپور زد که‌ باعث‌ ناراحتى‌ شدید مهاجم‌ شیرازى‌ شده‌ و او با به‌ کار بردن‌ الفاظ‌ رکیک‌ جواب‌ این‌ اقدام‌ هم‌ تیمى‌ خود را داد که‌ همین‌ امر باعث‌ درگیرى‌ و کتک‌کارى‌ شدید آنها در حضور تمامى‌ بازیکنان‌ و مربیان‌ از جمله‌ قلعه‌نوعى‌ شود که‌ با گذشت‌ لحظاتى‌ سرانجام‌ با وساطت‌ بزرگان‌ تیم‌ ماجرا ختم‌ شد اما بد نیست‌ بدانید با اتمام‌ تمرین‌ قربانى‌ در تماس‌ تلفنى‌ با اکبرپور از او بابت‌ این‌ اتفاقات‌ معذرت‌خواهى‌ کرد و دلیل‌ اصلى‌ آن‌ را مشکلات‌ به‌ وجود آمده‌ در راه‌ تمدید قراردادش‌ با مدیران‌ باشگاه‌ که‌ باعث‌ برهم‌ خوردن‌ تعادل‌ روحى‌ و روانى‌ او شده‌ دانست‌ و در مقابل‌ نیز اکبرپور از او معذرت‌ خواست‌ تا این‌ جنجال‌ کوتاه‌ مدت‌ با خوشى‌ به‌ اتمام‌ برسد.