تبیان، دستیار زندگی
به دلیل تمام شدن تمامی نسخه های موجود، ناشر چاپ صد و یازده را با شمارگان 2500 نسخه در میانه نمایشگاه منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فروش 15000 نسخه ای "دا"

"دا" پانزده هزار نسخه فروخت/ چاپ های بعدی با شمارگان 10هزار نسخه

کتاب دفاع مقدسی "دا" در زمان ده روزه نمایشگاه کتاب بالغ بر 15 هزار نسخه فروش رفت و ناشر برای پاسخگویی به مخاطبان دو چاپ جدید این کتاب را در روزهای نمایشگاه منتشر کرد.

کتاب دا

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب "دا" مجموعه خاطرات سیده زهرا حسینی از خرمشهر در دوران جنگ در حالیکه عنوان پرفروش ترین کتاب انتشارات سوره مهر را به خود اختصاص داد که ابتدا با چاپ 110 آن با شمارگان 10هزار نسخه به نمایشگاه آمده بود ولی به دلیل تمام شدن تمامی نسخه های موجود، ناشر چاپ صد و یازده را با شمارگان 2500 نسخه در میانه نمایشگاه منتشر کرد.

با فروش رفتن نسخه های  چاپ جدید، تا پایان نمایشگاه چاپ صد و دوازدهم این کتاب باز هم در شمارگان 2500 نسخه در نمایشگاه منتشر شد و در حال حاضر این نسخه نیز به اتمام رسیده است.

همچنین ناشر این کتاب بنابر تاکید مقام معظم رهبری در چاپ های بعدی این کتاب شمارگان حداقل 10هزار نسخه را مدنظر خواهد داشت.

به دلیل تمام شدن تمامی نسخه های موجود، ناشر چاپ صد و یازده را با شمارگان 2500 نسخه در میانه نمایشگاه منتشر کرد.

در بیست و سومین نمایشگاه کتاب تهران سه گانه "آنها"، "اقلیت" و "گریه های امپراتور" از سروده های فاضل نظری نیز از پرفروشهای سوره مهر بود که از این سه کتاب مجموعاً بیش از 5 هزار نسخه به فروش رفت.

"من او"، "بابا نظر"، "ارمیا"، "فرمانده من"، "سفر به گرای 270 درجه" از دیگر پرفروش های این ناشر در نمایشگاه امسال بوده است.

این انتشارات که امسال برای نخستین بار از دستگاه فروش خودکار کتاب در نمایشگاه بهره برداری کرد در نظر دارد 26 دستگاه خریداری شده را در فروشگاههای کتاب و سوپر مارکت ها تعبیه کند.


تنظیم برای تبیان :

بخش هنر مردان خدا - سیفی