تبیان، دستیار زندگی
در پی بازدید مدیرعامل شرکت پست از موسسه تبیان مهندس سعید فائقی مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران از مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان بازدید کرد. یکشنبه بعدازظهر مهندس سعید فائقی به همراه معاون فنی خود مهندس صابری وند با ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمبر تبیان منتشر می شود

در پی بازدید مدیرعامل شرکت پست از موسسه تبیان

مهندس سعید فائقی مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران از مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان بازدید کرد.

یکشنبه بعدازظهر مهندس سعید فائقی به همراه معاون فنی خود مهندس صابری وند با حضور در محل مؤسسه تبیان از نزدیک با فعالیت های این مؤسسه آشنا شدند.

در این بازدید ابتدا دکتر طالب پور مدیرعامل تبیان با تشریح اهداف و برنامه های مؤسسه به بیان عملکرد و چگونگی کار تبیان پرداختند.

در ادامه این جلسه صمیمانه مهندس فائقی با اظهار شگفتی از پیشرفت فعالیتهای تبیان نقطه اوج کار تبیان را نظرسنجی آن در انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: نظرسنجی بدون نقص تبیان و نتیجه کاملاً درست آن در زمان انتخابات توجه و نگاه همه ستادها و مدیران و تئوری پردازان را به خود جلب کرد و نشان داد که تبیان و کاربران آن در فضایی سالم و بدون جهت با تعلق خاطر و احساس مسؤولیت و بدون هیچ گونه ترس و واهمه ای بهترین و نزدیک ترین نظرسنجی به واقعیت را رقم زدند که من این مؤفقیت را به مدیران و کاربران این موسسه تبریک عرض می نمایم.

در قسمتی دیگر از این جلسه بحث چگونگی ارتباط و همکاری متقابل تبیان با شرکت پست مطرح شد که طرفین به نتایج قابل قبولی از جمله چاپ و انتشار تمبر سایت تبیان و تخفیف در ارسال مرسولات فرهنگی و جوایز تبیان و همکاری بخش تجارت الکترونیک تبیان (فروشگاه اینترنتی) با سایت های مربوطه پست دست یافتند.

درادامه این جلسه مهندس فائقی و مهندس صابری وند به همراه دکتر طالب پور از قسمتهای مختلف مؤسسه از جمله بخشهای معاونت اطلاع رسانی (ورزش، گرافیک، فنی، تجارت الکترونیک، مدرسه اینترنتی، سایت ، مشاورین و انجمنهای تخصصی تبیان) بازدید نمودند و از نزدیک و با توضیحات مدیران مربوطه آنها با نحوه فعالیتشان آشنا شدند. وی انجمن های تخصصی تبیان را بسیار جالب و مفید خواند و اظهار داشت: این NGO ها در فضای اینترنت بسیار تأثیرگذار است و می تواند آغاز مشارکت اینترنتی و حضور جوانان در موضوعات تخصصی و مختلف باشد.

در پایان این مراسم از سوی مدیرعامل تبیان هدیه ای به رسم یادبود به ایشان و همراهشان اهدا شد.

روابط عمومی تبیان