تبیان، دستیار زندگی
رادان ترانه‌های "سنتوری" را خوانده است و احتمال دارد در صورت رفع نشدن مشكل خواننده فیلم، «سنتوری» با صدای این بازیگر روی پرده برود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احتمال اكران «سنتوری» با صدای رادان

بهرام رادان ترانه‌های "سنتوری" را خوانده است و احتمال دارد در صورت رفع نشدن مشكل خواننده فیلم، «سنتوری» با صدای این بازیگر روی پرده برود.

احتمال اكران «سنتوری» با صدای رادان

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، در حالی كه زمان اكران فیلم «سنتوری» آخرین ساخته داریوش مهرجویی نامشخص است، بعضی منابع‌ آگاه می‌گویند كه علت اصلی عدم صدور پروانه نمایش عمومی برای این فیلم، مشكل صدای خواننده این فیلم است.

بر این اساس، چون صدای محسن چاووشی خواننده پاپ كه در این فیلم بر روی تصاویر بهرام رادان شنیده می‌شود، هنوز مجوز قانونی لازم را كسب نكرده، همین موضوع باعث ایجاد مشكل در نمایش عمومی این فیلم شده است.

بر اساس این گزارش، عوامل فیلم سعی دارند با تهیه مجوز برای صدای محسن چاووشی، مشكل فیلم را حل كنند اما در صورت عدم حل این مشكل نیز، احتمال دارد فیلم با صدای بهرام رادان به روی پرده برود، چرا كه وی پس از فیلمبرداری، یك بار ترانه‌های فیلم را با صدای خود خوانده است كه در صورت لزوم صدای وی جایگزین صدای چاووشی شود و گویا كیفیت اجرای این ترانه‌ها هم بسیار خوب بوده است. بنابراین ممكن است كه صدای خود بهرام رادان هم در فیلم سنتوری شنیده شود.

احتمال اكران «سنتوری» با صدای رادان

فیلم سنتوری هجدهمین فیلم بلند داریوش مهرجویی است كه سال گذشته در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال زیادی روبرو شد.

منبع : خبرگزاری فارس

لینک :

داریوش مهرجویی و کار جدید

"علی سنتوری" مهرجویی در كاخ نیاوران

گزارش تصویری فیلم "علی سنتوری"

صداگذاری "علی سنتوری" به زودی آغاز می‌شود

به جای نسرین مقانلو مائده طهماسبی جلوی دوربین «علی سنتوری» رفت

آزیتا حاجیان هم به جمع بازیگران "علی سنتوری" پیوست