تبیان، دستیار زندگی
افتتاحیه پروژه تلویزیونی "شهر آشوب" كه قرار بود در روز ولادت حضرت زهرا (س) افتتاح شود در روز شانزدهم مرداد ماه همزمان با ولادت حضرت امام محمدباقر(ع) برگزارخواهد شد. محسن علی اكبری تهیه‌كننده پروژه تلویزیونی "شهر‌آشوب"گفت: این...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پروژه "شهر آشوب" افتتاح می‌شود


مراسم افتتاحیه پروژه تلویزیونی "شهر آشوب" كه قرار بود در روز ولادت حضرت زهرا (س) افتتاح شود در روز شانزدهم مرداد ماه همزمان با ولادت حضرت امام محمدباقر(ع) برگزارخواهد شد.

محسن علی اكبری تهیه‌كننده پروژه تلویزیونی "شهر‌آشوب"گفت: این مجموعه كه از تولیدات عظیم تلویزیون است به كارگردانی یدالله صمدی در روز ولادت حضرت امام محمدباقر(ع) با حضور اصحاب رسانه ها، مسؤولین كشوری و لشكری و... طی مراسمی ویژه جلوی دوربین می‌رود.

مجموعه "شهر آشوب" از تولیدات مركز "سیما فیلم" است كه براساس فیلمنامه‌ای از فریدون دانشمند به روایت زندگی دو تن از دانشمندان شهیر ایرانی اهل تشیع در عرصه علوم نجوم و ریاضیات می پردازد.

امین زندگانی، حسین یاری، الهام حمیدی، جهانگیر الماسی، بهزاد خداویسی و... بازیگرانی هستند كه در این پروژه به ایفای نقش خواهند پرداخت.

از این مجموعه كه به طریقه 35 میلی متری تولید می‌شود یك نسخه سینمایی نیز برای اكران در جشنواره فیلم فجر و سینماها تهیه خواهد شد. تدوین این فیلم -مجموعه را مهرداد خوشبخت بر عهده دارد.

منبع:خبر گزاری فارس