تبیان، دستیار زندگی
نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی امسال با 136 عنوان کتاب در قالب 236جلد کتاب که50 عنوان آن، چاپ اولی هستند، در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عرضه 136 عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
نمایشگاه کتاب

نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی امسال با 136 عنوان کتاب در قالب 236جلد کتاب که50 عنوان آن، چاپ اولی هستند، در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

به گزارش مرکزخبرحوزه،رییس اداره نشر پ‍ژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بااعلام این خبر، گفت: فرهیختگان و اندیشمندان، تاکنون استقبال کم نظیری ازغرفه پژوهشگاه داشته اند به گونه‌ای که در روز چهارم بسیاری از کتاب‌ها تمام شد.

یدالله جنتی ادامه داد: با توجه به تخصصی بودن آثار پژوهشگاه، صاحبنظران ، اساتید و دانشجویان از آن استقبال کردند.

وی اظهار داشت: «دایر‌ةالمعارف فرهنگ نامه اصلاحات اصول فقه» درروز سوم به دلیل استقبال زیاد تمام شده وهمچنین جلد اول و دوم «رویدادهای تاریخ اسلام» با استقبال خوبی مواجه شده است.

رییس اداره نشر پ‍ژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اضافه کرد: موسوعه شهید اول در 20 جلد و کتاب رشد اخلاقی در دو جلد، از کتاب هایی بود که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

جنتی، کتاب «جریان شناسی انتقادی فرقه های نوظهور»  را به عنوان یکی دیگر از پرفروش‌ترین کتاب های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ذکر کرد و گفت: علاوه بر این کتاب، کتاب «در‌آمدی بر فسلفه فقه» نیز با استقبال خوب فرهیختگان مواجه شده است.

وی ادامه داد: با وجود تخصصی بودن کتاب های پژوهشگاه، هر روز قشر وسیعی از مردم ازغرفه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بازدید می کنند.

جنتی با اشاره به نقش نمایشگاه بین المللی کتاب در تعاملات علمی -  فرهنگی، گفت: نمایشگاه کتاب به عنوان یک مکان فرهنگی ، زمینه ارتباط و تعامل ناشران و مخاطبان را فراهم کرده است و این اقدام نقش مهمی در نزدیک سازی فرهنگ‌ها به یکدیگر دارد.