تبیان، دستیار زندگی
از تمامی علاقه مندان به علم هوافضا دعوت می شود تا در برنامه های مفرحی که در این روز برای مقاطع مختلف تحصیلی در نظر گرفته شده، شرکت نمایند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره بهاره انجمن هوافضای آفرینش

معرفی انجمن هوافضای آفرینش و گروه هوافضای لوتوس

با سلام و احترام، به اطلاع می رساند با توجه به تعطیل شدن مدارس در تاریخ 25 و 26 اردیبهشت ماه 89، زمان برگزاری جشنواره بهاره هوا فضا از روز جمعه 24/2/89 به روز پنج شنبه 27/3/89 منتقل گردید.

متقضی است مدیران و رابطین محترم مدارس ضمن اطلاع رسانی لیست دانش آموزان علاقمند را تا حداکثر تاریخ 20/3/89 به پژوهش سرای آفرینش ارسال نمایند.

از تمامی علاقه مندان به علم هوافضا دعوت می شود تا در برنامه های مفرحی که در این روز برای مقاطع مختلف تحصیلی در نظر گرفته شده، شرکت نمایند. به دلیل محدودیت ظرفیت کلاس ها مقتضی است، مدیران و رابطین پژوهشی محترم ضمن اطلاع رسانی به دانش آموزان لیست اسامی دانش آموزان علاقه مند به همراه فیش واریزی هزینه آن ها به شماره حساب سیبا 4150107934000 بانک ملی ایران به نام پژوهش سرای آفرینش تا تاریخ22/2/89 به دفتر پژوهش سرای آفرینش یا انجمن هوافضای آفرینش تحویل دهند.

زمان برگزاری : پنج شنبه 27/3/89 ساعت 8-17

مکان برگزاری: دبیرستان دخترانه آبسال - میدان رسالت، خیابان هنگام، بالاتر از میدان الغدیر، جنب سازمان آب، دبیرستان دخترانه آبسال

گروه مدرسه اینترنتی سایت تبیان - تنظیم: نوربخش