تبیان، دستیار زندگی
با توجه به اهمیت مقوله محیط زیست چهارمین كنفرانس روز جهانی محیط زیست با شعار ملی «نقش اقتصاد سبز در مدیریت اكوسیستم ها»در تاریخ 18،19 و 20 از سوی پژوهشکده انرژی و محیط زیست دانشگاه تهران و دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران برگزار می گردد..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کنفرانس روز ملی محیط زیست

کنفرانس روز ملی محیط زیست

با توجه به اهمیت مقوله محیط زیست چهارمین كنفرانس روز جهانی محیط زیست با شعار ملی «نقش اقتصاد سبز در مدیریت اكوسیستم ها»در تاریخ 18،19 و 20 از سوی پژوهشکده انرژی و محیط زیست دانشگاه تهران و دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران  برگزار می گردد. در این کنفرانس استادان ، پژوهشگران و فعالان حوزه محیط زیست کشور حضور خواهند داشت. نظر به اهمیت فرهنگ سازی در میان نوجوانان و جوانان در عرصه حفظ محیط زیست، دبیرخانه كنفرانس ملی روز جهانی محیط‌زیست برای اولین سال بخش فعالیت‌ها و پژوهش‌های دانش آموزی را راه اندازی نموده است.

بدینوسیله از كلیه مدارس و افراد علاقمند دعوت می شود فایل مربوط به مقالات، پروژه ها و تصویر كاردستی‌های خود را در حوزه محیط زیست به دبیرخانه كنفرانس ارسال نمایند تا ضمن بررسی آثار ارسالی از برگزیدگان جهت حضور در كنفرانس دعوت به عمل آید. ضمناً مدارس فعال نیز می توانند در قسمت نمایشگاهی به معرفی آثار دانش آموزان خود در زمینه محیط زیست بپردازند.

زمان های مهم

مهلت ارسال متن کامل مقالات 20/2/89

اعلام نتایج داوری متن کامل مقالات 5/3/89

مهلت ثبت نام 7/3/89

مهلت ثبت نام در كارگاه ها 7/3/89

مهلت ارسال آثار در بخش برترین‌های زیست محیطی 7/3/89

مهلت شرکت در نمایشگاه 7/3/89

آدرس دبیرخانه دائمی کنفرانس ملی روز جهانی محیط زیست:

کنفرانس روز ملی محیط زیست

تهران، خ انقلاب، خ قدس، نبش کوچه آذین، پلاک 15، دانشکده تحصیلات تکمیلی محیط‌زیست دانشگاه تهران، دفتر بسیج دانشجویی، تلفن: 6- 61113015 -66406607

 نمابر: 66465222

پست الکترونیکی: wediran@gmail.com

آدرس وب سایت: www.wediran.ir

گروه مدرسه اینترنتی سایت تبیان - تنظیم: نسرین صادقی