تبیان، دستیار زندگی
آیین رونمایی و معرفی مجموعه کتابهای اندیشمندان ایران واسلام با حضور حداد عادل به همت انتشارات همشهری و فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجموعه کتاب های اندیشمندان ایران و اسلام رونمایی می شود
حداد عادل

آیین رونمایی و معرفی مجموعه کتابهای اندیشمندان ایران واسلام با حضور حداد عادل به همت انتشارات همشهری و فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیین رونمایی و معرفی مجموعه کتابهای اندیشمندان ایران واسلام با حضور حداد عادل به همت انتشارات همشهری و فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور جمعی از اهالی قلم و اندیشمندان علوم مختلف در فرهنگ سرای گلستان برگزار می‌شود، ضمن معرفی و رونمایی کتاب‌ها، از نویسندگان و مولفین آثار نیز تجلیل می شود.

بر اساس این گزارش، در این برنامه دکتر غلامعلی حداد عادل، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن سخنرانی، از مولفان و نویسندگان تقدیر می‌کند.

«اندیشمندان ایران واسلام» مجموعه‌ای 50 جلدی است که در بیان شرح حال و زندگی مفاخر ایران در عرصه‌های گوناگونی چون ادبیات، فلسفه، عرفان، علوم پایه و هنر تالیف شده است و تاکنون 25 جلد آن چون مروری بر زندگی شیخ بهایی، خواجه عبدالله انصاری، ناصرخسرو، شهید ثانی، ابوریحان بیرونی، میرعماد، سهروردی، حافظ و دیگر بزرگان از سوی انتشارات موسسه همشهری به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این برنامه 20 اردیبهشت ماه ساعت 18 تا 20 به فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی تهران ـ نارمک ـ میدان هلال احمر ـ خیابان گلستان مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 77826475 پیش شماره 021 تماس بگیرند.