تبیان، دستیار زندگی
یایی گل کرد "اشك سرما"در هفتمین جشنواره فیلم‌های آسیایی مورد توجه منتقدان قرار گرفت امیر حسین شریفی تهیه كننده اشك سرما گفت:این فیلم در جشنواره فیلم‌های آسیایی مورد توجه منتقدان قرار گرفت و توانست دو جایزه مهم برای سینمای ای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اشک سرما در جشنواره فیلمهای آسیایی گل کرد

"اشك سرما"در هفتمین جشنواره فیلم‌های آسیایی مورد توجه منتقدان قرار گرفت

امیر حسین شریفی تهیه كننده اشك سرما گفت:این فیلم در جشنواره فیلم‌های آسیایی مورد توجه منتقدان قرار گرفت و توانست دو جایزه مهم برای سینمای ایران را از آن خود كند.

امیرحسین شریفی تهیه‌كننده "اشك سرما" با بیان این خبر به خبرگزاری فارس گفت:این فیلم یكی از فیلم‌های مطرح این جشنواره محسوب می‌شد و حتی نامزد بهترین فیلم نیز شد كه یك فیلم دیگر از اندونزی نگذاشت این جایزه به "اشك سرما" برسد.

لازم به ذكر است: این فیلم كه كارگردانی آن را عزیز ا... حمید نژاد بر عهده داشته است در بخش مسابقه هفتمین دوره جشنواره فیلم‌های آسیایی در دهلی شركت كرد و موفق شد جایزه‌های بهترین بازیگر مرد برای "پارسا پیروز‌فر" و "جایزه فیبرشی" ( انجمن بین‌المللی منتقدان فیلم) از آن خود كند.

در بخش مسابقه‌ این جشنواره كه از 24 تیر الی 2 مرداد برگزار شد، 15 فیلم از جمله اشك سرما و ننه گیلانه از ایران با هم رقابت پرداختند كه در نهایت فیلمی از اندونزی موفق به كسب جایزه اول شد.

منبع :خبرگزاری فارس