تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به همراه سرپرست این باشگاه آخرین مرحله از سرود سرخ را همراهی کردند .............
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آواز خانی به سبک علی دایی

آواز خانی به سبک علی دایی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به همراه سرپرست این باشگاه آخرین مرحله از سرود سرخ را همراهی کردند.

داریوش خواجه نوری خواننده و آهنگساز این سرود در این مورد گفت: علی دایی با توجه به اینکه شناسنامه فوتبال ایران در جهان و یک پرسپولیسی ها بسیار متعصب و همچنین سرمربی دلسور و پر تلاش این باشگاه است، حضورش در این ضبط برای من بسیار مهم بود. ایشان در بخش هایی از سرود با ما همکاری کردند.

وی همچنین درباره حضور حبیب کاشانی خاطرنشان کرد: کاشانی در بار اولی که مدیریت پرسپولیس را عهده دار شد این تیم را قهرمان لیگ کرد و این بار نیز پرسپولیس در آستانه قهرمانی در جام حذفی قرار دارد، به این خاطر مصرر به حضور ایشان بودیم و ایشان در چند صحنه از کلیپ ما شرکت کردند.

خواجه نوری در پایان افزود: آخرین ضبط را با صدای هواداران و تماشاچیان دیدار پرسپولیس برابر استیل آذین انجام می دهیم و تمامی هواداران این سرود را همخوانی خواهند کرد.

آواز خانی به سبک علی دایی

تهیه سرود پرسپولیس از ماهها پیش آغاز شده است و در روزهای گذشته نیز بازیکنان و اعضای کادر فنی و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس نیز در ساخت این سرود مشارکت کرده بودند.

حوالى ساعت 18 بود كه مهدى مهدوى كیا وارد سالن شد تا ضبط سرود با این پرسپولیسى محبوب تكمیل شود. كاپیتان

استیل آذین فقط در دكلمه پایانى ترانه شركت داشت و در ادامه در مقابل دوربین از خاطرات بچگى خود و پرسپولیسى دوآتشه بودنش حرف زد.

مهدوى كیا در این باره به ساخت این سرود اتفاقى گفت: جالب و فكر كنم كم نظیر باشد چرا كه بعید مى دانم در هیچ جاى دنیا به این شكل پیشكسوتان، بازیكنان و مربیان یك باشگاه  را دور هم جمع كرده و سرودى بسازند.»

وقتى از او پرسیدیم كه حضورش در ضبط، قبل از بازى تیمش با پرسپولیس حساسیتى ایجاد نمی کند پاسخ داد: نه اصلا ربطی به مسابقه هفته آینده ندارد و من به خاطر پرسپولیسى بودنم در ضبط این سرود حضور پیدا کردم.

همچنین خواجه نورى در پیامى به هواداران پرسپولیس متذكر شد ضبط را با صداى هواداران و تماشاگران دیدار پرسپولیس و استیل آذین انجام مى دهیم و تمامى هواداران این سرود را هم خوانى خواهند كرد.»

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری