تبیان، دستیار زندگی
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛در سالروز بزرگداشت مقام معلم به 190 نفر از معلمان برگزیده کشوری یک دستگاه خودروی پراید اهدا می‌شود....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پراید هدیه روز معلم

پراید

حاجی بابایی خبر داد

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛در سالروز بزرگداشت مقام معلم به 190 نفر از معلمان برگزیده کشوری یک دستگاه خودروی پراید اهدا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا حاجی بابایی در اولین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم تاکید کرد: خودروهای اهدایی برخلاف سال گذشته که با گذشت مدت زمان طولانی انجام شد در روز مراسم بزرگداشت مقام معلم به معلمان نمونه اهدا خواهد شد.

اولین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم به منظور تعیین اولویت ها و بررسی و تصویب پیش نویس فعالیت ها برای بزرگداشت مقام معلم در سال 89  برگزار شد.

جایزه

درابتدای جلسه اسدی گرمارودی قائم مقام وزیر در ستاد بزرگداشت مقام معلم گزارشی از اقدامات انجام شده در این خصوص ارائه داد و سپس حاجی بابایی ضمن اشاره به تجلیل از معلمان برگزیده در سراسر کشور در این ایام گفت: سهمیه انتخاب معلم نمونه در مدارس از بین 15 نفر در سال گذشته به 10 نفر تخصیص ‌یافته است که این موضوع شامل عوامل اداری و اجرایی مدرسه نیز می‌گردد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه بین کار بزرگ و جمعیت بزرگ تفاوت وجود دارد، تصریح کرد: قصد داریم کار بزرگی برای فرهنگیان انجام دهیم.

حاجی بابایی بر تهیه و پخش سرود ویژه برای این ایام اشاره کرد و افزود: اداره بزرگداشت مقام معلم باید با برنامه‌ریزی دقیق به نحوی عمل کند تا در پایان افراد شرکت‌ کننده در همایش احساس کنند در آنها تغییر ایجاد شده است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: باید از معلمان شهید، معلم بودن را بفهمیم و درک کنیم.

جام جم آنلاین

گروه مدرسه اینترنتی سایت تبیان - تنظیم: نسرین صادقی