تبیان، دستیار زندگی
پاسدار اسلام و مجاهد فی سبیل الله ، سید محمد كاظم علم الهدی به زیارت خدا بار یافت تا پاداش مجاهدت های خود را دریافت كند. او حقاً در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی، چه قبل و چه پس از پیروزی انقلاب و در عرصه های گوناگون خدمت،
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یکی دیگر از نسل مردان بی ادعا ، رفت

"حاج کاظم"دیگری از نسل حاج کاظم‌ های بی ‌ادعا از میان ما رفت

سید کاظم علم الهدی

حاج سید محمد کاظم علم الهدی ، برادر شهید بزرگوار سید محمدحسین علم الهدی روز 28 فروردین به دیار معبود شتافت.

به گزارش « تابناک »، سید محمد کاظم علم الهدی که سابقه دیرینی در مبارزات و مجاهدت‌ های پیش و پس از انقلاب داشت، پس از مدت ‌ها تحمل رنج ناشی از سرطان استخوان بسیار حاد ، پیش از ظهر روز شنبه بر اثر دومین سکته متوالی، دار فانی را وداع گفت و به جمع دوستان شهیدش پیوست.

بنا بر این گزارش، وی پیش از انقلاب با عضویت در گروه منصورون، نقش مؤثری در مبارزه علیه طاغوت و راهبری مردم در جریان انقلاب شکوهمند اسلامی داشت و پس از انقلاب نیز از مؤسسین سپاه خوزستان بود و با حضور در اغلب عملیات‌ ها، فرماندهی نیرو ها را به عهده داشت،

سید کاظم علم الهدی

به گونه‌ای که در جریان ماجرای هویزه که منجر به شهادت مظلومانه برادر کوچکترش سید محمدحسین شد، تا آخرین لحظات در کنار شهید بزرگوار صیاد شیرازی در ستاد عملیات هویزه حضور مؤثر داشت.

وی که ولایتمداری از ویژگی‌هایش بود، در زمان جنگ در بیشتر مواقع در نشست‌های ستاد تصمیم‌ گیری حضور فعال داشت، پس از پایان جنگ نیز با حضوری فعال در ستاد بازسازی، مخلصانه و در عین گمنامی، تلاش بسیاری برای زدودن آثار و خرابی ‌های زمان جنگ انجام داد و هیچ گاه راضی به طرح اسم و رسم خویش نبود.

روحش شاد و یادش گرامی و پر رهرو باد.

پیام تسلیت دکتر رضایی ، به مناسبت در گذشت سید محمد کاظم علم الهدی :

سید کاظم علم الهدی

بسمه تعالی

پاسدار اسلام و مجاهد فی سبیل الله ، سید محمد كاظم علم الهدی به زیارت خدا بار یافت تا پاداش مجاهدت های خود را دریافت كند.

او حقاً در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی، چه قبل و چه پس از پیروزی انقلاب و در عرصه های گوناگون خدمت، از هیچ تلاشی فرو گذار نكرد و مطمئناً امروز ، ‌در دیار باقی ، میهمان مادر مؤمنه ، مجاهده و فداكار خویش و نیز برادر والا مقامش، شهید سید حسین علم الهدی است.

امید است حضرت حق، او را با ابرار و صالحان و شهیدان محشور فرماید و به بیت شریف و مكرمِ علم الهدی بویژه اخوان گرامی و نیز خانواده داغدار و فرزندان عزیزش، صبر و اجر و دوام توفیق كرامت فرماید.

محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

برای پاسخ به سوال ، اینجا کلیک کنید .

مطالب خواندنی :

عفو مامور شکنجه

نامه شهید علم الهدی به خواهرش

روایت بی منت

 زندگی نامه شهید علم الهدی

عملیات نصر در هویزه

حماسه شهدای هویزه

غربت و عزت

ابوتراب

نوشته ای از شهید علم الهدی

عشق چه كارها كه نمی كنه!

تنظیم برای تبیان :

بخش هنر مردان خدا - سیفی