تبیان، دستیار زندگی
روابط‌تان را با افرادی که سرعت شما را می‌گیرند، کاهش دهید؛ مثلا اگر همکاری دارید که کارهایش را دیر انجام می‌دهد و موجب می‌شود شما هم از کارهای‌تان عقب بیفتید و یا کارش را به انحاء مختلف گردن شما می‌اندازد و یا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکار خواسته ها (خواندنی )

شکار

1 پیش از شروع کارهای جدید سعی کنید کارهای ناتمام‌تان را تمام کنید.

2 با خوش‌بینی به سمت آنچه می‌خواهید، بروید. اگر آن چه مطلوب شماست را می‌بینید زمان را از دست ندهید و خودتان را درون معرکه بیندازید و خواسته‌تان را تا شکار فرد دیگری نشده، شکار کنید.

3 سرعت‌تان را بالا ببرید؛ در راه رفتن، حرف زدن، خواندن و هر چیز دیگری، البته به جز رانندگی!

4 با مراقبت‌های بهداشتی، سرعت سلامت بدن‌تان را هم افزایش دهید و نگذارید بیماری، سرعت عمل شما را کم کند. عادت‌های خوب مثل خواب منظم، غذای سالم و ورزش می‌تواند به شما کمک زیادی کند. در عوض عادت‌های نامناسب مثل کشیدن سیگار می‌تواند سلامت‌تان را از شما بگیرد.

5 روابط‌تان را با افرادی که سرعت شما را می‌گیرند، کاهش دهید؛ مثلا اگر همکاری دارید که کارهایش را دیر انجام می‌دهد و موجب می‌شود شما هم از کارهای‌تان عقب بیفتید و یا کارش را به انحاء مختلف گردن شما می‌اندازد و یا افرادی با شما در ارتباط هستند که مشکلات عاطفی‌شان را در حجم بسیار وسیعی به شما منتقل می‌کنند، در حالی که به شما هیچ ربطی ندارد، فاصله گرفتن از این افراد و محدود کردن روابط با آنها می‌تواند به شما کمک کند تا سرعت‌تان را بالا ببرید.

پیش از شروع کارهای جدید سعی کنید کارهای ناتمام‌تان را تمام کنید.
6 وقتی فکر می‌کنید نمی‌توانید کاری را در موعد مقرر انجام دهید و دچار استرس می‌شوید با خودتان بگویید: «چرا که نه!» و با برنامه‌ریزی دقیق آن کار را انجام دهید. تکنیک‌های سرعتی بودن را یاد بگیرید. در دنیای امروز راه‌های ساده و پرسرعت‌تری برای رسیدن به مقصد وجود دارد چه در کارهای خیلی سخت و چه کارهای آسان از یادداشت شماره تلفن سوپرمارکت سرکوچه برای آوردن موادغذایی لازم گرفته تا فرستادن ایمیل و...

7 زمان‌های ملاقات‌‌تان را کاهش دهید. لازم نیست قطع ارتباط کنید، تنها کافی است زمان‌تان را مدیریت کنید.

8 برای کارهایی که باید انجام دهید ضرب‌الاجل تعیین کنید و خودتان را موظف به انجام کار در زمان مقرر کنید.

سلامت

خانواده و زندگی- تنظیم: کهتری

اگر می خواهید موفقیت را در حیطه دروس خود نیز تجربه کنید کتاب " رموز موفقیت در درس و تحصیل" را بخوانید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی از مشاورین سایت کمک بگیرید.

مقالات مرتبط

تنش ها را فراموش کنید

راز سبز زندگانی

زندگی امروز آغاز می شود!

رمز صندوقچه موفقیت

فردایی که نمی رسد

تکه های کلیدی زندگی ات را پیدا کن

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.