تبیان، دستیار زندگی
استیلی:مشكلی برای كار كردن با مایلی كهن یا ابراهیمی ندارم هیچ اصراری بر ماندن گل محمدی نیست مربی تیم فوتبال پیروزی گفت: هیچ گزینه‌ای برای سرمربیگری تیم پرسپولیس قطعی نیست ولی من با هر دو گزینه‌ی احتمالی می‌توانم كار كنم. حمی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهلت 10 روزه پروین به کاظمیان و جباری

استیلی:مشكلی برای كار كردن با مایلی كهن یا ابراهیمی ندارم
هیچ اصراری بر ماندن گل محمدی نیست


مربی تیم فوتبال پیروزی گفت: هیچ گزینه‌ای برای سرمربیگری تیم پرسپولیس قطعی نیست ولی من با هر دو گزینه‌ی احتمالی می‌توانم كار كنم.

حمید استیلی اظهار داشت: سیاست كاری باشگاه و شخص علی پروین برای آینده‌ی پرسپولیس استفاده از مربیان داخلی است و هنوز هیچ بحث جدیدی برای حضور فرد خاصی مطرح نشده است.

وی تصریح كرد: مایلی كهن و ابراهیمی از گزینه‌های احتمالی هستند كه حضورشان در تركیب كادر فنی تیم پیروزی محتمل است و اگر هر كدام از این مربیان در تیم مشغول شدند من با آنها هیچ مشكلی نخواهم داشت.

استیلی تصریح كرد: هیات مدیره كلیه‌ی شرایط فنی را به علی پروین محول كرده است. پروین نیز متناسب با شرایط كاری و ضعف‌های فنی اقدام به تغییر و تحولات لازم خواهد كرد.

وی با اشاره به نشست علی پروین با برخی از بازیكنان تیم پیروزی افزود: مذاكراتی با برخی از بازیكنان انجام شده است و در اولین گام شرایط تمدید قرارداد با انصاریان، محمدی، كریمی، اولادی، ‌اسدی، كاویانپور و انتظاری فراهم شده است.

مربی تیم پرسپولیس خاطر نشان كرد: كاظمیان و جباری نیز به دلیل داشتن پیشنهاداتی از تیم‌های خارجی خواهان فرصت برای بررسی شرایط شدند.

به گفته‌ی استیلی قرار است كاظمیان وجباری نیز تا ظرف 10 روز آینده نظر نهایی خود را به علی پروین اعلام كنند.

استیلی خاطر نشان كرد: قصد داریم 5 بازیكن جدید از لیگ برتر و چند بازیكن از لیگ دسته یك به خدمت بگیریم كه در این راستا مذاكراتی نیز با برخی از بازیكنان انجام شده است كه در صورت توافق نهایی طی هفته‌ی آینده قرارداد داخلی آنها امضا خواهد شد.

وی افزود: چند بازیكن در پیستون چپ، خط حمله و هافبك جذب خواهیم كرد.

استیلی تاكید كرد: معدنچی از گزینه‌های قطعی پرسپولیس است كه تحت هر شرایطی وی را به خدمت خواهیم گرفت.

وی در خصوص یحیی گل محمدی خاطر نشان كرد: همه‌ی بازیكنان در انتخاب تیم خود آزاد هستند. گل محمدی بخواهد می‌تواند از پرسپولیس جدا شود، هیچ اصراری هم بر ماندنش نیست چرا كه سیاست فنی جدید باشگاه عدم اجبار بازیكن برای تمدید قرارداد است.

 استیلی:پروین مجبوری سوبل را تحمل کرد 

 استیلی از خداحافظی و اختلاف با پروین می گوید 

 استیلی:پروین سرمربی نمی شود