تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: 4 بازیكن فنی‌تر از وحید شمسایی در اختیار داریم ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تا من هستم شمسایی جایی ندارد

شمس سرمربی تیم ملی فوتسال

پس از فروكش كردن درگیرى كلامى سرمربى و كاپیتان تیم ملى با یكدیگر،آشتى كنان فرمالیته این دو در كمیته انضباطى با تلاش عباس ترابیان، رئیس كمیته فوتسال براى حل اختلاف بین شمس و شمسایى و بازگشت شمسایى به تیم ملى، حسین شمس در تازه ترین مصاحبه خود بار دیگر به كاپیتان تیم ملى حمله كرد و مدعى شد تا زمان حضور در تیم ملى، شمسایى جایى در این تیم ندارد.

شمس گفت: پیش از مسابقات تایلند، شمسایى را به تیم ملى دعوت كردیم (او در گفت و گو با برنامه 90 گفته بود شمسایى به تیم ملى دعوت نشده است!)  ولى او به تیم ملى پشت كرد و این گناهى نابخشودنى است و تا زمانى كه من در تیم ملى هستم، جایى براى شمسایى در تیم ملى نخواهد بود و دیگر او را به تیم ملى دعوت نمى كنم.

سرمربى تیم ملى ادامه داد: اگر شمسایى تاكنون به تیم ملى دعوت مى شد، به خاطر سن و احترامى است كه براى او

قائل بودیم و گرنه در گذشته هم بازیكنانى بهتر از شمسایى در تیم ملى بودند و حالا هم با رفتن او، جایگزینى براى این بازیكن در تیم ملى انتخاب كردیم و تیم ملى قدرتمندتر از گذشته به كار خود ادامه خواهد داد. دیگر به وجود شمسایى نیازى نداریم زیرا او به پیراهن تیم ملى بى احترامى كرده است.

حسین شمس خاطرنشان كرد: مسعود دانشور، شهرام شریف‌زاده، مهدی جاوید و جواد اصغری‌مقدم 4 بازیكنی هستند كه از نظر فنی بهتر از وحید شمسایی هستند.

حسین شمس

وی با تاكید بر عدم دعوت از وحید شمسایی برای حضور در جام ملت‌های آسیا، گفت: تیم ملی به هیچ بازیكنی وابسته نیست. قبلا هم چندین بار بدون شمسایی نتایج خوبی به دست آوردیم. در سال‌های 2007 و 2009 بدون این بازیكن در گرندپریكس برزیل شركت كردیم و فینالیست شدیم. تیم امید هم بدون شمسایی به ماكائو و ویتنام رفت و به راحتی قهرمان شدیم.

شمس عنوان كرد: این طور نیست كه تیم ملی بدون بازیكنی با مشكل مواجه شود. زمانی كه شمسایی نیست دیگر بازیكنان به مراتب بهتر كار می‌كنند. فوتسال ما خیلی غنی است.

شمس با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتسال در تورنمنت چهارجانبه تایلند گفت: نتایج به دست آمده نشان می‌دهد سطح مسابقات تا چه حد بالا بوده است. بعد از تیم ما كه مقتدرانه با كسب 3 برد قهرمان شد، تیم‌های دوم، سوم و چهارم كه به ترتیب ازبكستان، آرژانتین و تایلند بودند با اختلاف یك گل در جدول رده‌بندی قرار گرفتند. حضور در این تورنمنت برای ما یك میدان تداركاتی خوب بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: مسعود دانشور به عنوان بهترین گلزن و فنی‌ترین بازیكن این تورنمنت شناخته شد كه این واقعه بسیار مهمی بود. پیدا كردن محمد قاسمی هم خیلی خوب بود. بعد از مصدومیت مجید لطیفی كه به دلیل پارگی رباط او را از دست دادیم، حالا خیال‌مان از بابت دفاع راحت است. اینكه ما هر جا به عنوان تیم پنجم دنیا می‌رویم با قهرمانی بازمی‌گردیم باعث افزایش اعتماد به نفس بیشتر بازیكنان‌مان شده است.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری