تبیان، دستیار زندگی
شورای ملی توسعه کتاب سنگاپور، از روز ۵ می ۲۰۱۰ ( اردیبهشت ۸۹) یک جشنواره ۴ روزه درباره منابع ادبی، هنری و سرگرمی برای کودکان (Asian Festival of Children’s Content) برگزار می کند. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره آسیایی منابع ادبی، هنری و آموزشی برای کودکان

شورای ملی توسعه کتاب سنگاپور (National Book Development Council of Singapore)، از روز ۵ می ۲۰۱۰ ( اردیبهشت ۸۹) یک جشنواره ۴ روزه درباره منابع ادبی، هنری و سرگرمی برای کودکان (Asian Festival of Children’s Content)  برگزار می کند.

کتاب کودک

به باور برگزار کنندگان این جشنواره بیش از یک میلیارد کودک در آسیا به منابع اطلاعاتی و فرهنگی و سرگرمی مناسب و با کیفیت، دسترسی ندارند. منابعی هم که در این زمینه وجود دارد بیشتر برگرفته از دنیای غرب است و بسیاری از کودکان از برخورداری از محصولات فرهنگی با کیفیت تولید شده در مشرق زمین محروم هستند.

کتاب کودک

هدف برگزاری این جشنواره توسعه و بهتر کردن محصولات فرهنگی، آموزشی و سرگرمی با محتوای آسیایی برای کودکان این پهنه،‌ ترویج محصولات فرهنگی تولید شده در آسیا برای کودکان در میان ساکنان کشورهای آسیایی، فراهم کردن دسترسی آسان کودکان آسیا و جهان به محصولات و منابع فرهنگی کودکان که در آسیا تولید شده باشند و آن ها را با محیط و فرهنگ این منطقه آشنا کند، عنوان شده است.

همه دست اندرکاران تولید محصولات و منابع ادبی،‌ آموزشی و هنری برای کودکان می توانند در این جشنواره حضور پیدا کنند. ناشران، پدیدآورندگان،‌ کتابداران،‌ مترجمان،‌ توزیع کنندگان، فروشندگان، آموزگاران و پدر و مادرها، مخاطب این جشنواره معرفی شده اند.

زمان برگزاری جشنواره از ۵ تا ۸ می ۲۰۱۰ و مکان برگزاری آن خانه هنر سنگاپور به این نشانی است:

The Arts House in 1 Old Parliament Lane, Singapore

شماره تماس: ۶۸۴۸۸۲۹۰ (۰۰۶۵)

شماره فکس:  ۶۷۴۲۹۴۶۶ (۰۰۶۵)

نشانی پایگاه اینترنتی:

www.bookcouncil.sg

منبع: کتابک

تنظیم: مریم فروزان کیا