تبیان، دستیار زندگی
رییس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران از اتمام نگارش كتاب «زمزمه محبت»،حاوی مجموعه سخنان و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری درباره آموزش و پرورش با مقدمه وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این نوشتار به مناسبت هفته معلم(12 تا 18 اردیبهشت ماه) منتشر و در مدارس كشور تو
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ديدگاه‌هاي مقام معظم رهبري درباره آموزش و پرورش
 رهبر انقلاب

رييس سازمان دانش‌آموزي شهر تهران از اتمام نگارش كتاب «زمزمه محبت»،حاوي مجموعه سخنان و ديدگاه‌هاي مقام معظم رهبري درباره آموزش و پرورش با مقدمه وزير آموزش و پرورش خبر داد و گفت: اين نوشتار به مناسبت هفته معلم(12 تا 18 ارديبهشت ماه) منتشر و در مدارس كشور توزيع مي‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمين علي‌اكبر صفرپور در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، تصريح كرد:‌ يكي از فعاليت‌هاي سازمان دانش‌آموزي شهر تهران در سال «همت‌ مضاعف - كار مضاعف» تاليف كتاب «زمزمه محبت» در آستانه سالروز تاسيس اين سازمان است.

وي با اشاره به اين كه نوشتار حاضر حاوي مجموعه سخنان و ديدگاه‌هاي مقام معظم رهبري درباره آموزش و پرورش است، يادآور شد:‌ رويكردهاي مثبت آموزش و پرورش، مقولات آموزشي و تربيتي و ديدگاه‌هاي مقام معظم رهبري در اين كتاب تشريح شده‌اند.

حجت‌الاسلام صفرپور با تاكيد بر اين كه اين نوشتار با همكاري اعضاي تشكل‌هاي دانش‌آموزي جمع‌آوري شده است، توضيح داد: كتاب حاضر در ايام بزرگداشت مقام معلم(12 تا 18 ارديبهشت ماه) به مدارس و آموزش و پرورش سراسر كشور ارسال خواهد شد.

رييس سازمان دانش‌آموزي شهر تهران در پايان اظهار داشت: در كنار اين فعاليت در سال جديد، فيلم كوتاه داستاني «پاي آن سرور بلند» با محور فعاليت‌هاي اجتماعي دانش‌آموزان به عنوان همياران پليس در ايام تعطيلات نوروز تهيه شده و اكنون مرحله تدوين را مي‌گذراند كه در دو هفته آينده در مدارس كشور توزيع مي‌شود.