تبیان، دستیار زندگی
مسوول دبیرخانه المپیاد قرآن و حدیث جامعة‌المصطفی العالمیه زمان ثبت‌نام شركت در این المپیاد را اردیبهشت ماه ذكر كرد و افزود: شانزدهمین دوره المپیاد قرآن و حدیث با حضور طلاب و فارغ‌التحصیلان جامعة‌المصطفی آذر ماه سال 89 برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شانزدهمين المپياد قرآن و حديث جامعة‌المصطفي‌العالميه
مسابقه قرآنی

مسوول دبيرخانه المپياد قرآن و حديث جامعة‌المصطفي العالميه زمان ثبت‌نام شركت در اين المپياد را ارديبهشت ماه ذكر كرد و افزود: شانزدهمين دوره المپياد قرآن و حديث با حضور طلاب و فارغ‌التحصيلان جامعة‌المصطفي آذر ماه سال 89 برگزار مي‌شود.

عليرضا قرباني در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، تصريح كرد: طلاب، فارغ‌التحصيلان، استادان و خانواده‌هاي طلاب جامعة‌المطفي العالميه مي‌توانند در شانزدهين دوره المپياد قرآن و حديث شركت كنند.

وي با اشاره به اين كه المپياد قرآن و حديث در سه بخش شفاهي، كتبي  و آثار و همچنين 24 رشته برگزار خواهد شد، اظهار داشت: بخش احاديث المپياد با توجه به منويات و تاكيدات مقام معظم رهبري در اين باره، مورد تاكيد بيشتري قرار خواهد گرفت.

قرباني ادامه داد: بخش كتابي و شفاهي المپياد داراي پنج رشته حديثي و بخش آثار نيز داراي 10 رشته به صورت كتاب، مقاله، وبلاگ و پايان‌نامه است.

مسوول دبيرخانه المپياد قرآن و حديث، كتاب‌هاي شرح اصول كافي، صحيفه سجاديه، تاريخ منابع و حفظ شرح جامعه كبيره را از منابع مهم در بخش كتبي المپياد نام برد و اظهار داشت:‌ المپياد قرآن و حديث در دو بخش شفاهي و همچنين بخش بخش كتبي- آثار برگزار خواهد شد.

وي در پايان توضيح داد: اين المپياد قرآن سالانه تا دوره سيزدهم توسط مركز جهاني علوم اسلامي با عنوان «فجر قرآن كريم» برگزار ‌شد و پس از تاسيس جامعة‌المصطفي از دوره چهاردهم با عنوان «المپياد قرآن و حديث» برگزار مي‌شود.