تبیان، دستیار زندگی
رییس دانشکده حقوق دانشگاه پردیس قم گفت: در سال جدید منتظر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که برخواسته از نیازها و مصالح کشور است هستیم و بر همان مبنا مشی می کنیم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهترین دعای تحویل سال دعا برای فرج حضرت ولی عصر است
رییس دانشکده حقوق دانشگا

رییس دانشکده حقوق دانشگاه پردیس قم گفت: در سال جدید منتظر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که برخواسته از نیازها و مصالح کشور است هستیم و بر همان مبنا مشی می کنیم.

حجت‌الاسلام علی یثربی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این‌که سیاست گذار کلی نظام و تنها فردی که دولت و ملت را هدایت می کنند، رهبر معظم انقلاب هستند، ابراز داشت: در سال جدید منتظر فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که برخواسته از نیازها و مصالح کشور است هستیم و بر همان مبنا مشی می کنیم.

وی با بیان این‌که مناسب است در سال پیش رو، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب سرلوحه زندگی قرار گیرد، افزود: مسؤولان و مردم با یک اراده ملی قدر رهبری‌های حضرت آیت الله خامنه ای را دانسته، به مصالح نظام فکر کرده و برای رسیدن کشتی انقلاب به ساحل نجات تلاش کنند.

حجت‌الاسلام یثربی تصریح کرد: مبانی اخلاق صحیح در عمق فرهنگ دینی ملت فهیم ایران وجود دارد، اما ممکن است تحت تأثیر تهاجمات بیگانگان غفلت هایی ناخواسته واقع شود که در این راستا باید توجه کرد برخی از رفتارها سبب سوء استفاده دشمنان نشود.

وی خطاب به سیاسیون خواستار عمل به رهنمودهای اهل بیت(ع) و فرمایشات رهبر معظم انقلاب شد و با بیان این‌که اهل سیاست باید دید خود را بالاتر ببرند و ماوراها را ببینند، اظهار داشت: حرمت امام خمینی‌(ره) و نعمت رهبر معظم انقلاب را پاس بداریم و از تقصیر همدیگر تا آنجا که به ضرر اصل نظام نیست، گذشت کنیم.

نماینده ششمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسائل اصل نظام را رهبر معظم انقلاب تعیین می کنند و هیچ کس نباید داده های انقلاب و رهنمودهای رهبر را به نفع خود مصادره کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از نخبگان حوزوی و دانشگاهی خواست تا با روش علمی صحیح و تلاش های بین رشته ای معضلات کشور را در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بررسی کرده و با عرضه به کتاب، سنت و عترت، راه حل ها را تشخیص و و راه های برون رفت از مشکلات را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام یثربی همچنین بهترین دعای تحویل سال را دعا برای فرج حضرت ولی عصر(عج) و اصلاح امور دینی و دنیوی مردم عنوان کرد و گفت: شناخت بهتر اهل بیت(ع) و تقویت مبانی معرفتی و محبتی نسبت به آن خاندان سبب حل مشکلات مردم می شود.