تبیان، دستیار زندگی
به تغکیک شهر آمار به تغکیک تحصیلات آمار به تغکیک نوع شغل به نام خدا سایت تبیان در نظر دارد طی چند روز آینده اینترنت رایگان خود را از طریق شرکت در نظر سنجی انتخابات ریاست جمهوری تقدیم کاربران (اعم از تایید اولیه و نهایی) کند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 گزارش مدیر عامل (  تحلیل نظر سنجی )  

  آمار به تغکیک شهر  
آمار به تغکیک تحصیلات
آمار به تغکیک نوع شغل

به نام خدا

سایت تبیان در نظر دارد طی چند روز آینده اینترنت رایگان خود را از طریق شرکت در نظر سنجی انتخابات ریاست جمهوری تقدیم کاربران (اعم از تایید اولیه و نهایی) کند . لذا شما کاربر عزیز می توانید با رای دادن به کاندیدای موردنظر خود اکانت رایگان دریافت دارید . بدیهی است دوستان فقط یک بار می توانند اکانت دریافت دارند . تبیان برنامه های جدید و جالب دیگری نیز برای شرکت کنندگان در نظرسنجی دارد که در اینده نزدیک اعلام خواهد شد .( به دلیل انصراف دکتر ولایتی کسانی که به ایشان رای داده بودند دوباره رای دهند رای دوم جایگزین خواهد شد )
این رای گیری تنها مبین نظرات آن دسته از کاربران تبیان است که تمایل به شرکت در این نظر سنجی داشته اند . بنابراین نتایج این نظرسنجی نه مبین نظرات عموم مردم است و نه نظر کلیه کاربران اینترنتی ؛ و مسئولیت هرگونه استفاده از نتایج آن بر عهده استفاده کننده می باشد.

 
محمود احمدی نژاد ( )

 
محسن رضایی ()

  
محمد باقر قالیباف()

 
مهدی کروبی ()


علی لاریجانی ()


مصطفی معین ()

  
محسن مهرعلیزاده ()

    
علی اکبر هاشمی رفسنجانی ()