تبیان، دستیار زندگی
مسوول فروشگاه‌های انتشارات مسجد مقدس جمكران از فعالیت فروشگاه‌های این انتشارات در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: این فروشگاه‌ها داخل صحن مسجد مقدس جمكران واقع شده ‌اند و در ایام تعطیلات پذیرای زائران خواهند بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فعاليت فروشگاه‌هاي انتشارات مسجد جمكران در نوروز
انتشارات مسجد جمکران

مسوول فروشگاه‌هاي انتشارات مسجد مقدس جمكران از فعاليت فروشگاه‌هاي اين انتشارات در ايام تعطيلات نوروز خبر داد و گفت: اين فروشگاه‌ها داخل صحن مسجد مقدس جمكران واقع شده ‌اند و در ايام تعطيلات پذيراي زائران خواهند بود.

سيد رحيم مطهري در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، عنوان كرد: دو فروشگاه‌ ويژه خواهران و برادران در صحن اصلي مسجد مقدس جمكران ، سمت در پنج و شش قرار دارند و محصولات انتشارات مقدس جمكران را به علاقه‌مندان ارايه مي‌كنند.

وي با اشاره به اين كه آثار مهدويت و اهل بيت‌(ع) در اين فروشگاه‌ها عرضه خواهند شد، يادآور شد: پنج هزار عنوان كتاب در اين فروشگاه‌ها قرار داده شده‌اند كه از اين تعداد، بيش از 400 عنوان ويژه انتشارات مسجد مقدس جمكرانند.

مطهري با تاكيد بر اين كه علاوه بر كتاب‌هاي مسجد جمكران، ناشران مذهبي ديگري نيز آثارشان را در اين فروشگاه‌ها به صورت اماني ارايه كرده‌اند، توضيح داد: البته بيشتر اين آثار در باره حضرت مهدي(عج) است.

وي با بيان اين كه «انتشارات جمكران آثار خود را با 20 درصد تخفيف در اين فروشگاه‌ها ارايه خواهد كرد» اظهار داشت:‌ اين تخفيف براي موسسات، نمايشگاه‌ها و دانشگاه‌ها 40 درصد خواهد بود. ديگر ناشران نيز آثار خود را با 10 درصد تخفيف عرضه مي‌كنند.

مسوول فروشگاه‌هاي انتشارات مسجد مقدس جمكران با بيان اين كه بيشتر ناشران مذهبي آثار خود را در فروشگاه‌هاي جمكران ارايه مي‌كنند، بيان داشت: انتشارات مسجد مقدس جمكران علاوه بر كتاب ، ديگر محصولات و منشورات فرهنگي خود را نيز در اين فروشگاه‌ها به زائران عرضه خواهد كرد.