تبیان، دستیار زندگی
فرامینگ هام – ماساچوست - دو روز پیش زنی که در یک سطل بزرگ زباله دنبال قوطی های کنسرو می گشت ، به همراه سایر زباله ها از پشت کامیون کمپرسی حمل زباله سر درآورد اما راننده اصلاً متوجه حضور او در میان آشغال ها نشد. به گزارش یک ن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زنی در کامیون زباله

زنی در کامیون زباله

فرامینگ هام – ماساچوست - دو روز پیش زنی که در یک سطل بزرگ زباله دنبال قوطی های کنسرو می گشت ، به همراه سایر زباله ها از پشت کامیون کمپرسی حمل زباله سر درآورد اما راننده اصلاً متوجه حضور او در میان آشغال ها نشد.

به گزارش یک نشریه محلی «وندی کاب» 38 ساله در این حادثه آسیب چندانی ندید. چون هنگامی که راننده کامیون داشت دکمه پرس را فشار می داد تا آشغال ها را پرس کند که نصاب موکت که در آن نزدیکی بود فریادهای زن مزبور را شنید و راننده را از وجود وی در میان آشغال ها آگاه کرد.

خانم «کاب» می گوید به خاطر پشت درد بیکار است و فقط هم هنگامی که به پول بنزین نیاز داشته باشد به جمع آوری قوطی در آشغال ها می پردازد. از قرار معلوم ماشین زباله تقریباً خالی بود بنابراین احتمال این که بخواهند آن را خالی کنند کم بود.

این خانم که به خاطر آسیب دیدگی قوزک پایش تحت درمان قرار گرفت ادعا کرد که صبح روز سه شنبه در موقع افتادن در کامیون ، تلفن همراهش را گم کرده است.

پلیس فرامینگ هام گفت: راننده کامیون بی تقصیر است. «دنیز اوکانر» مدیر زباله های شهری ماساچوست اظهار داشت: "خود خانم «کاب» در این ماجرا مقصر است . سطل آشغال متعلق به شهرداری است و این خانم آشغال جمع کن در واقع به حریم آن تجاوز کرده است. نکته طنزآمیز قضیه اینجاست که او در آشغال های دنبال قوطی می گشت و در عین حال تلفن همراه هم دارد!"

خانم «کاب» گفت او عصبانی است و می خواهد با یک وکیل در این مورد صحبت کند . همچنین او اظهار داشت مدیریت شهرداری سعی کرد از من امضا بگیرد که تقصیر آنها نبوده اما من گفتم به هیچ وجه قبول نمی کنم .

منبع: WWW.NEWS.EXCITE.COM

ترجمه مریم پاک رو

سایر اخبار عجیب و غریب

چطوری رفتی اون بالا

زبان مخفی معتادان

افسانه ی بابانوئل بودن یا نبودن

جریمه نقدی برای مرغ سر به هوا

گل بو گندو در سانفرانسیسکو گل داد

آینه دشمن دارکوب یا دارکوب دشمن آینه

مادر عصبانی ، ماشین خود را به در ِمدرسه کوبید