تبیان، دستیار زندگی
مربی پیشین پرسپولیس از تعلیق و كسر امتیاز این تیم در صورت پرداخت نشدن طلبش خبر داد ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کسر امتیاز در انتظار پرسپولیس

کسر امتیاز در انتظار پرسپولیس

مربی پیشین پرسپولیس از تعلیق و كسر امتیاز این تیم در صورت پرداخت نشدن طلبش خبر داد.

نعیم سعداوی در خصوص شكایتش از باشگاه پرسپولیس خاطرنشان كرد: مبلغ 48 میلیون و 800 هزار تومان از باشگاه پرسپولیس طلبكارم. البته این طلب مربوط به 10 ماه پیش و در زمان مدیریت عباس انصاری‌فرد است.

وی گفت: متاسفانه آقایان یك چك 20 میلیونی به من دادند و هنگامی كه برای نقد كردن آن به بانك رفتم، در حساب دوست آقای انصاری‌فرد 1200 تومان بیشتر نبود. پس از آن به كمیته انضباطی شكایت كردم و باشگاه پرسپولیس به رای كمیته انضباطی اعتراض كرد. حتی كمیته استیناف حق را به من داد و پس از آن وكیلم تقاضای اجرای حكم را به كمیته انضباطی فرستاد.

نعیم سعداوی

سعداوی تاكید كرد: در همان زمان كمیته انضباطی دو ماه به باشگاه پرسپولیس فرصت داد طلب من را پرداخت كند. این دو ماه دیروز به پایان رسید و از كمیته انضباطی با وكیل من تماس گرفتند و اعلام كردند در صورتی كه تا 10 روز آینده طلبم پرداخت نشود، پرسپولیس با كسر امتیاز و یا تعلیق مواجه خواهد شد.

مربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره اینكه چرا با كاشانی صحبت نكرده، گفت: متاسفانه آقایی به نام علیپور كه سمتش را در باشگاه نمی‌دانم مدام در رادیو و روزنامه‌ها مصاحبه و اعلام می‌كند كه ما باید برویم و حكم بگیریم. ظاهرا ایشان اصلا در جریان نیست كه ما حكم را دریافت كرده‌ایم و حتی آخرین مهلت را هم به باشگاه پرسپولیس ابلاغ كردند. كمیته انضباطی هنگامی كه حكمی را صادر می‌كند بلافاصله یك نسخه از رونوشت آن را به باشگاه می‌فرستد اما ظاهرا این آقا در جریان نیست و مدام اعلام می‌كند باید به دنبال گرفتن حكم باشیم.

وی گفت: دوست نداشتم این اتفاقات بیفتد اما ظاهرا مسئولان پرسپولیس دوست ندارند به پرونده من رسیدگی كنند و من هم چاره‌ای جز این نداشتم.

تیم فوتبال پرسپولیس

كسر امتیاز از تیم‌ها در لیگ برتر اعمال نمی‌شود

كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با رد ادعای مربی سابق پرسپولیس اعلام كرد كسر امتیاز در لیگ‌ برتر اعمال نمی‌شود.

محمد رضا آرویی، عضو كمیته انضباطی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد كسر امتیاز از پرسپولیس و تعلیق این باشگاه به دلیل پرداخت نكردن طلب رحیم سعداوی اظهار داشت: طبق بند الف ماده 39 احكام مالی برای اجرا شدن محدودیت زمانی دارند. احكام مالی كه برای اشخاص حقوقی مانند باشگاه‌ها صادر می‌شود حداكثر ظرف مدت یك ماه باید اجرا شوند. در غیر این صورت طبق این ماده انضباطی باشگاه در صورت عدم تمكین می‌تواند تعلیق شود.

وی عنوان كرد: در مورد پرونده نعیم سعداوی باید بگویم رأی او در كمیته استیناف نیز تایید شده است و پس از ابلاغ؛ باشگاه پرسپولیس حداكثر یك ماه فرصت دارد تا طلب این مربی را پرداخت كند. البته هنوز یك ماه فرصت پرسپولیس به اتمام نرسیده و حدود 10 تا 15 روز از این فرصت باقی است.

این عضو كمیته انضباطی تاكید كرد: در صورتی كه یك ماه مهلت به پایان برسد و باشگاه طلب سعداوی را ندهد در اولتیماتومی حداكثر یك هفته به پرسپولیس فرصت مجدد خواهیم داد و در صورتی كه رأی تمكین نشد كمیته انضباطی در نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان پرداخت طلب طلبكار از محل درآمدهای باشگاه می‌شود.

آرویی در مورد كسر امتیاز از پرسپولیس عنوان كرد: در لیگ برتر به دلیل آنكه تیم‌ها هم درآمد از محل پخش تلویزیونی دارند و هم برای حضور در مسابقات ودیعه می‌گذارند كسر امتیاز از تیم‌ها اعمال نمی‌شود و فقط در لیگ‌های دسته یك و 2 و 3 است كه مجبوریم تیم‌ها را تعلیق كنیم و از آنها امتیاز كم شود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری