تبیان، دستیار زندگی
از خراسان رضوی دیار هستمین خورشید عالم تاب شرکت کردم، حدود ساعت 10 شب بود که دیدم امتیاز بچه های خوب سمنان از امتیاز ما
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خاطرات کاربران از اولین دوره جام حذفی تبیان (4)

خاطره

خاطرات مسابقات جام حذفی تبیان از زبان کاربران(1)

خاطرات مسابقات جام حذفی تبیان از زبان کاربران(2)

خاطرات مسابقات جام حذفی تبیان از زبان کاربران(3)

کاربر عزیز با نام مستعار janbaz1111 از استان خراسان رضوی خاطره شیطنت خود را چنین بیان می کند:

حتما بخوانید!

از خراسان رضوی دیار هشتمین خورشید عالم تاب شرکت کردم، حدود ساعت 10 شب بود که دیدم امتیاز بچه های خوب سمنان از امتیاز ما بیشتر شده، هر چی فکر کردم چکار کنم  که امتیاز رو ببرم بالا چیزی به ذهنم نرسید. آخر الامر یک نقشه شیطانی کشیدم!

شروع کردم یوزر جدید ساختن با نام استان سمنان و با آوردن امتیاز کم میانگین امتیازات استان سمنان رو پائین آوردم. شاید پنج مرحله این کار رو کردم  و هر بار کلی از امتیازات استان سمنان رو کم کردم!

طوری شده بود که بچه های سمنان توی نظرات اعتراض کردند که چرا اینقدر امتیازات ما سریع کم میشه!...

تا ساعت دوازده شب بیدار موندم و یقین کردم که خراسان رضوی برنده شد ولی این نفس لوّامه (نفسی که زیاد انسان را به خاطر اشتباهش ملامت می کند) نگذاشت بخوابم.

صبح که از خواب بیدار شدم دیدم امتیازات تغییر کرده و مرحله دوم هم به خاطر پاره ای از مشکلات (!) شروع نشده است. چند دقیقه ای بعد تبیان با عذرخواهی از تاخیر پیش امده در اجرای مرحله دوم نوشت: عده ای از کاربران به نام استان های دیگه با شناسه های تقلبی وارد مسابقه شدند و امتیازات را بهم زدند که این شناسه ها شناسایی شده و از دور مسابقات حذف شده اند ولی این نتیجه ای که الان می بینید، نتیجه واقعی است. وقتی رفتم نتیجه رو دیدم، فهمیدم استان خراسان رضوی برای رفتن به مراحل بعد اساسا نیازی به نقشه های شیطانی نداشت.

کاربر عزیز دیگری با نام مستعار bvahid80 از استان تهران خاطره ی خود را چنین شرح داده است:

یكشنبه كه از دانشگاه اومده بودم خیلی خسته بودم.گفتم برم اینترنت یه چرخی بزنم و یه سری هم به تبیان بزنم. وارد تبیان شدم دیدم كه لینك مسابقه جام حذفی و قرار دادید. خلاصه رفتیم و شركت كردیم.

خوب شروع كردم ودر 15 دقیقه اول حدودا 24 تارو جواب دادم تا یكی از سوالها در مورد عكس صاحب تصویر بود كه 4 تا گزینه بود ولی عكس معلوم نبود.

من روی عكس راست كلیك كردم وگزینه ی view image رو انتخاب كردم كه صفحه عوض شد و وارد صفحه ی دیگری شد البته بازم چیزی نشون نداد. وقتی back را زدم دیدم زمان صفر شد منم از همه جا بی خبر خوشحال شدم و دوباره از اول جوابهامو چك كردم و خلاصه دو سه بار با این روش رفتم و برگشتم پیش خودمم فكر كردم چه قدرم زرنگی كردم.

تا رسید نوبت ارسال جواب: چشمتون روز بد نبینه كه جوابهامو قبول نكرد.

از اونجا پی بردم كه {و مكرو ومكرالله والله خیر الماكرین} یادم رفته بود كه بابا علم پیشرفت كرده دیگه گذشت اون زمان جاهلیت. اینم قصه ی ما بود. البته یادم رفت بگم یه 2ساعتی سر كار بودما.

تقدیم به همه ی تبیانی ها

و در نهایت کاربر گرامی با نام مستعار masoud_ml از استان سیستان و بلوچستان خاطره ی خود را این طور توصیف می کند:

خاطره

اول از همه خسته نباشید میگم به مردم غیور و رنج کشیده ی سیستان و بلوچستان که با غیرت خودشون به همه نشون دادن که میتونن. اگه سالهای بعد هم این مسابقه ادامه پیدا کنه استان ما فینالیسته.

این یک مسابقه ی ابتکاری بود که فقط از تبیان انتظار چنین کاری رو داشتم و باید بگم برای من بسیار هیجان انگیز و جالب بود. روز اول مسابقات عزم خودم رو جزم کردم برای پاسخ دادن به سوالات.

وقتی وارد صفحه ی مسابقه شدم به خاطر استرسی که داشتم بدون این که متوجه بشم برای پاسخ دادن باید به صفحه ی مورد نظر اون سوال برم همه ی سوالات رو از روی دانسته های قبلی خودم جواب دادم و در کمتر از 7 دقیقه جواب سوالاتو دادم و 20 امتیاز کسب کردم. نکته جالب اینجا بود وقتی که گزینه ی ثبت پاسخ رو زدم متوجه لینک صفحه ی سوالات شدم که دیگه خیلی دیر شده بود. یه خورده عذاب وجدان داشتم که اینطوری جواب دادم اما فرداش فهمیدم هم استانی های عزیزم جور منو کشیدن. خیلی خوشحال شدم و برای ادامه ی مسابقه امیدوار. اما متاسفانه دیگه نتونستم به صفحه ی سوالات دسترسی پیدا کنم و تو مسابقه شرکت کنم. البته اعتراضمو به گوش دوستان مسئول رسوندم ولی فایده ای نداشت.

اما الان دیگه ناراحت نیستم و از الان خودم رو برای دور بعدی مسابقات آماده میکنم.

در آخر باید عرض کنم درسته که این یک مسابقه بین استانها بود ولی نمیدونم چرا باعث شد یک حس همبستگی و نزدیکی خاصی با دیگر استانهای کشورم پیدا کنم. انگار همه ی استان ها استان منه.

درود بر شما مردم عزیز ایران که همواره جاوید و آزاده خواهید ماند.

برای مشاهده ی خاطرات سایر کاربران در انجمن ها اینجا کلیک کنید.

در انتها باید از تمامی کاربران گرامی در کلیه ی استان های ایران نهایت سپاس را داشته باشیم که در این مسابقه شرکت کردند و به ما امید و دلگرمی برای خدمت و تلاش بیشتر جهت رضایت مضاعف کاربران عزیزمان اعطا کردند.


تهیه و تنظیم برای تبیان: واحد امور کاربران سایت تبیان