تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، ویژه‌نامه صوتی «نسیم صداقت» با محوریت امام صادق(ع) را بر روی سایت خود قرار داده است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نسیم صداقت؛ ویژه‌نامه صوتی ویژه امام صادق(ع)

موسى بن جعفر(ع)

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، ویژه‌نامه صوتی «نسیم صداقت» با محوریت امام صادق(ع) را بر روی سایت خود قرار داده است.

توسل و زیارت‌، مولودی خوانی‌، حكایت‌هایی از زندگی حضرت(ع) و سخنرانی، از بخش‌های اصلی این ویژه‌نامه صوتی است كه در هر قسمت آن فایل‌های صوتی متعددی ارائه شده است.

نواهنگی كوتاه و شنیدنی از سخنان شهید آیت‌الله مطهری درباره یكی از دشمنان شیعه و نوع برخورد وی با حضرت امام صادق(ع)، ذكر حكایتی از امام صادق(ع) توسط حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد؛ «نشان دادن مردم آخر زمان» و ذكر حكایتی از امام صادق(ع) توسط حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا با عنوان «چرا امام صادق(ع) علیه حكومت عباسی قیام نكرد» از جمله این فایل‌هاست.

همچنین ذكر حكایتی از امام صادق(ع) توسط حجت‌الاسلام فلسفی با عنوان «ائمه، سرچشمه ناب علوم»، نواهنگی زیبا از سخنان شهید مطهری درباره عظمت حضرت امام صادق(ع) و نوع برخورد دشمنان شیعه با آن حضرت(ع)، ذكر حكایتی از امام صادق(ع) توسط حجت‌الاسلام فلسفی با عنوان «موازین الهی همان انبیاء و اولیاء هستند»، ذكر حكایتی از امام صادق(ع) توسط استاد حسین انصاریان با عنوان «نصیحت ظاهربینانه یك صوفی به حضرت امام صادق(ع)» و ذكر حكایتی از امام صادق(ع) توسط استاد حسین انصاریان با عنوان «بهترین دلیل اثبات خداوند در جواب منكر توحید» از دیگر فایل‌های صوتی موجود در این ویژه‌نامه است.

علاقه‌مندان برای دسترسی به این ویژ‌ه‌نامه صوتی می‌توانند به بخش گنجینه صوتی مراجعه كنند.

تنظیم: هومن بهلولی