تبیان، دستیار زندگی
نماینده مقام معظم رهبری از صدور دستور ملی شدن طرح اتحادیه مجازی خبر داد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستور ملی شدن طرح اتحادیه مجازی صادر شد

اتحادیه انجمن های دانش آموزی

نماینده مقام معظم رهبری از صدور دستور ملی شدن طرح اتحادیه مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مركزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اكبری در جمع اعضای این تشكل دانش آموزی، اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، تمام بار تعلیم و تربیت را به دوش نمی كشد.

وی با اشاره به راه اندازی نخستین سایت مجازی اتحادیه انجمن های اسلامی كشور و ملی شدن این مدل اتحادیه، خاطر نشان كرد: این مدل اتحادیه مجازی باید ملی شود.

حاج علی اكبری برقراری ارتباط سهل و آسان دانش‌آموزان، استفاده از خدمات به صورت مجازی و مقابله با جنگ نرم دشمن را از جمله اهداف راه اندازی این اتحادیه مجازی عنوان كرد و گفت: مشاوره به اعضای دانش آموزی در مدارس سراسر كشور نیز در این سایت پیش بینی شده است.

وی با بیان اینكه فضای مجازی و حوزه مبارزه با جنگ نرم باید در حوزه دانش آموزی رونق بیشتری داشته باشد، ادامه داد: اگر چه در حال حاضر ضریب استفاده از اینترنت در حوزه دانش آموزی در حد قابل قبول نیست اما این فضا در زیرساخت های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تعریف شده است.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با تأكید بر اینكه موضوع دشمن شناسی اصلی ترین بحث برای مبارزه با دشمن است، خاطر نشان كرد: نیاز اصلی ما امروز بصیرت است و با آن می توانیم به بسیاری از موفقیت ها دست یابیم.

حاج علی اكبری در پایان با بیان اینكه تشكیلات اتحادیه  باید از جلوه های ویژه  جذاب برای نسل جوان و نوجوان كنونی، برخوردار و  نباید از مدیریت تحولات غفلت كنیم ، اذعان كرد: اعضای انجمن های اسلامی در برخی مدارس به واسطه فعالیت های خود، حتی روی مدیران مدارس نیز تأثیرمی­گذارند.

گفتنی است سایت اتحادیه به آدرس  www.anjoman.modiranefarda.ir  توسط نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری پانا