تبیان، دستیار زندگی
ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ایلام اعلام کرده است که برای گردشگران و مسافران نوروزی تورهای هوایی گردشگری برگزار خواهد شد تا مسافران از ارتفاعات هم جاذبه های گردشگری این شهر را مشاهده کنند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گردشگری هوایی در نوروز 89

پرنده شوید!

گردشگری هوایی در نوروز 89

تبیان، گروه گردشگری: اگر تصمیم گرفته اید تعطیلات نوروزی امسالتان را در ایلام بگذرانید، خبرهای خوشی برایتان داریم! ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این استان برنامه های هیجان انگیزی برایتان ترتیب داده که می تواند تجربه یک نوروز متفاوت را برای شما به ارمغان بیاورد. بر اساس اعلام این ستاد قرار است برای گردشگران و مسافران نوروزی تورهای هوایی گردشگری برگزار شود تا مسافران از ارتفاعات هم جاذبه های گردشگری این شهر را تماشا کنند. این تور که برای اولین بار در برنامه های نوروزی استان های کشور جا گرفته است از بیست و پنجم اسفندماه تا بیستم فروردین ماه آمادگی دارد که شما و خانواده تان را بر فراز ارتفاعات زاگرس به پرواز در آورد و جاذبه های طبیعی و تاریخی شهر ایلام را درست از همان زاویه ای که به چشم پرندگان می آید نشان تان دهد!

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام هم اعلام کرده است که هزینه این تور هوایی برای هر نفر 45 هزار تومان است.

آرزو رستم زاد