تبیان، دستیار زندگی
تیلى: بعد از صعود به جام جهانى خداحافظى مى كنم بعد از اتفاقات تازه یى كه در تمرینات پرسپولیس افتاد گوشه گیرى حمید استیلى و دلخورى هاى پنهان و آشكار او توجه همه را به خود جلب مى كرد. وقتى على پروین، سوبل و استیلى را نادیده گرف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پروین صلاح پرسپولیس را بهتر از من مى داند

استیلى: بعد از صعود به جام جهانى خداحافظى مى كنم


بعد از اتفاقات تازه یى كه در تمرینات پرسپولیس افتاد گوشه گیرى حمید استیلى و دلخورى هاى پنهان و آشكار او توجه همه را به خود جلب مى كرد. وقتى على پروین، سوبل و استیلى را نادیده گرفت و تمرینات مورد نظرش را به واسطه آرش فرزین پیاده كرد حرف و حدیث هاى زیادى به وجود آمد اما مربى جوان پرسپولیس سعى كرد سكوت كند تا اوضاع بدتر از اینكه هست نشود.

استیلى حالا به حرف آمده اما او طبق معمول سعى مى كند اوضاع را كنترل كند و حتى حاضر نیست از حق خودش دفاع كند: «نه. موضوع به این شكل كه مى گویند نیست. من نه دلخورم و نه

گلایه مند. مگر چه اتفاقى افتاده كه بخواهم حرفى بزنم. من كارم را مى كنم و سعى مى كنم در كار بزرگترها دخالت نداشته باشم. على آقا هم بزرگ ما است و هرچه بگوید براى من قابل قبول است. این را هم مى دانم و مطمئنم كه او صلاح پرسپولیس را بهتر از من مى داند.»

استیلى نمى خواهد این آتش را شعله ور كند. او درباره وضعیت فعلى پرسپولیس مى گوید: »با توجه به وقفه یى كه در مسابقات لیگ و جام حذفى به وجود آمده تمرینات فشرده یى براى حفظ آمادگى بچه ها در نظر گرفته ایم تا آمادگى جسمانى آنها بالاتر برود. همه سعى ما هم این است كه تا بازى با ابومسلم به مرز آمادگى ایده آل برسیم و با تمام قوا در دو بازى باقیمانده لیگ و جام حذفى ظاهر شویم.»

استیلى راه قهرمانى پرسپولیس را در جام حذفى هموار مى داند: «بعد از باخت مقابل سپاهان به این نتیجه رسیدیم كه باید به فكر جام حذفى باشیم و كارى كنیم كه حداقل این جام را از دست ندهیم. ما در این رقابت ها مسیر راحت ترى براى كسب جام داریم و مى توانیم با پیروزى مقابل ابومسلم و پیكان به مرحله نیمه نهایى برسیم و در این مرحله هم با كمى هوشیارى مى توانیم فجرسپاسى را در شیراز مغلوب كنیم و به فینال برویم.»

استیلى درباره حضور یك گروه فیلمبردارى در تمرین پرسپولیس مى گوید: «آنها آمده بودند تا از فعالیت من در عرصه مربیگرى فیلمبردارى كنند. قرار است در چند مكان دیگر هم برنامه هایى تهیه كنند و ظاهراً مى خواهند یك برنامه مستند از زندگى ورزشى ام بسازند كه بعد از آماده شدن از شبكه یك سیما پخش مى شود.»

مربى پرسپولیس در پاسخ به آخرین سؤالی درباره جلسه محرمانه اش با محمد دادكان مى گوید: «جلسه چندان محرمانه یى هم نبود. من براى فراهم كردن حضورم در یك كلاس مربیگرى به فدراسیون فوتبال رفته بودم و در این زمینه با دادكان كه لطف خاصى به من دارد صحبت كردم. طبق برنامه ریزى انجام شده قرار است من، قلعه نویى، پیوس و زرینچه اواخر مرداد ماه براى حضور در یك كلاس مربیگرى بین المللى كه در نزدیكى شهر ساوتهمپتون برگزار مى شود به انگلیس برویم. البته هزینه 10 میلیون تومانى آن توسط فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس تأمین مى شود. البته درباره بازى خداحافظى ام هم با دادكان صحبت كردم كه او قول داد بعد از صعود تیم ملى به جام جهانى در یكى از بازیهاى تیم ملى مراسم خداحافظى ام از فوتبال برگزار شود.»

منبع:ایران ورزشی

 استیلی:پروین سرمربی نمی شود 

 استیلی از وضعیت پرسپولیس می گوید