تبیان، دستیار زندگی
صبح روز 24 MAY 2005 خانمی که ظاهراً از رفتار تعدادی از دانش آموزان با فرزندانش ناراحت بود با ماشین خود به در ورودی یک دبستان در غرب فیلادلفیا زد. در این حادثه هیچ یک از دانش آموزان مدرسه مجروح نشدند اما شاگردِ راننده ی اتوبو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مادر عصبانی ، ماشین خود را به در ِمدرسه کوبید

مادر عصبانی ، ماشین خود را به در ِمدرسه کوبید

صبح روز 24 MAY 2005 خانمی که ظاهراً از رفتار تعدادی از دانش آموزان با فرزندانش ناراحت بود با ماشین خود به در ورودی یک دبستان در غرب فیلادلفیا زد.

در این حادثه هیچ یک از دانش آموزان مدرسه مجروح نشدند اما شاگردِ راننده ی اتوبوس ، که در داخل مدرسه ایستاده بود کمی صدمه دید . همچنین خسارت چندانی به ماشین و ساختمان مدرسه خورده نشد جز این که در مدرسه به دلیل برخورد با سپر ماشین مقداری آسیب دید.

مادر بچه ها با ناراحتی به مقامات مدرسه گفته بود از زمانی که فرزندانش به این مدرسه آمده اند به وسیله دانش آموزان دیگر مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.

این خانم تهدید کرده بود که روز دوشنبه این کار را انجام خواهد داد ، اما پلیس هیچ اقدامی برای جلوگیری از این کار انجام نداد. فرزندان این خانم جهت معاینه پزشکی به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند و مادرشان نیز برای بازجویی به بازداشتگاه اعزام شد .

منبع: WWW.NEWS.EXCITE.COM -

ترجمه: مریم پاک رو

لینک ها

فرار نیم قلو از زندان

من که بهش دست نمی زنم تو دست بزن

ازدواج فیزیکدان 82 ساله با «هدیه خدا»

گربه شبیه سازی شده