تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت: به مناسبت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه بزرگ تا حضور با موضوع عمره دانش آموزی برگزار می شود....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه بزرگ "تا حضور"

مسابقه

رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران در گفت و گو با پانا:

مسابقه بزرگ "تا حضور" با موضوع عمره دانش آموزی برگزار می شود

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت: به مناسبت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه بزرگ "تا حضور" با موضوع عمره دانش آموزی برگزار می شود.

علی اکبر صفرپور در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: در این مسابقه 10 سؤال با موضوع عمره دانش آموزی طراحی شده است و بسته فرهنگی این مسابقه شامل لوح فشرده فیلم سینمایی "تا حضور" و سؤالات مسابقه است که این بسته ها در اختیار دانش آموزان و مربیان و معلمان سراسر کشور، برای شرکت در این مسابقه بزرگ فرهنگی قرار می گیرد.

وی مهلت ارسال آثار مسابقه تا 15 اردیبهشت 89 دانست و گفت: مراسم قرعه کشی برندگان این مسابقه در روز 21 اردیبهشت ماه مصادف با سالگرد تأسیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی برگزار می شود و طی آن به برندگان این مسابقه جوایز نفیسی شامل کمک هزینه سفر حج، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به سوریه و مشهد مقدس و سکه بهار آزادی اهدا می شود.

گفتنی است تله فیلم تا حضور محصول محمد کاسبی، نادیا دلدار گلچین، اشکان اشتیاق، حسن اسدی، فرهاد بشارتی، احمد رضا اسعدی و سعیده عرب به عنوان بازیگر، بهرام درخشان به عنوان کارگردان و عباس غلامی به عنوان تهیه کننده و مجری طرح است.

منبع: خبرگزاری پانا

تنظیم: نسرین صادقی