تبیان، دستیار زندگی
مسؤول روابط عمومی جامعه الزهرای قم گفت: نام نویسی حوزه علمیه خواهران جامعه الزهرای قم تا سی‌ام بهمن ماه خواهد بود و این زمان تمدید نمی‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نام نویسی جامعه الزهرا سی‌ام بهمن ماه پایان می‌یابد
حوزه

مسؤول روابط عمومی جامعه الزهرای قم گفت: نام نویسی حوزه علمیه خواهران جامعه الزهرای قم تا سی‌ام بهمن ماه خواهد بود و این زمان تمدید نمی‌شود.

حجت‌الاسلام خلیلی، مسؤول روابط عمومی جامعه الزهرا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: نام نویسی حوزه علمیه خواهران جامعه الزهرای قم تا سی‌ام بهمن ماه صورت می‌گیرد و این زمان تمدید نمی‌شود.

وی افزود: بانوان علاقه‌مند به تحصیل در حوزه علمیه خواهران جامعه الزهرای قم می‌توانند در این مدت باقی مانده با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.j-alzahra.ir/ نام نویسی کنند.

حجت‌الاسلام خلیلی خاطر نشان کرد: در سال جاری نام نویسی به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان باید برای نام نویسی از این طریق اقدام نمایند.

گفتنی است، زمان برگزاری آزمون ورودی، دهم اردیبهشت 89 گزارش شده و مکان اخذ کارت ورودی و محل آزمون از طریق پایگاه اطلاع رسانی این مرکز منتشر خواهد شد.

علاقه‌ مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به نشانی پایگاه اطلاع رسانی http://www.j-alzahra.ir و یا به نشانی جامعه الزهرا(س)، واقع در ابتدای سالاریه، سی متری بوعلی سینا مراجعه کنند همچنین ‌داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 2112323 ـ 2112489 -0251 تماس بگیرند.

همچین این مرکز برای تحصیلات تکمیلی در گرایش‌های ادبیات عرب، تاریخ اسلام، تعلیم و تربیت اسلامی تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، فلسفه و کلام، از طریق آزمون کتبی و مصاحبه داوطلب می‌پذیرد.

دارا بودن مدرک سطح دو، سپردن تعهد اتمام دوره، سکونت با والدین یا همسر در قم و عدم اشتغال به تحصیل در مؤسسات دیگر از شرایط پذیرش عنوان شده است.

بانوان داوطلب تا 30 بهمن ماه فرصت دارند مدارک مورد نیاز شامل؛ تصویر تمام صفحات شناسنامه، دو قطعه عکس، گواهی دال بر سکونت در قم، رضایت نامه پدر یا همسر و تصویر آخرین مدرک تحصیلی غیرحوزوی را از طریق پست سفارشی به نشانی قم جامعه الزهراء(س)، دایره تحصیلات تکمیلی ارسال دارند.

خاطرنشان می‌شود، آزمون کتبی به صورت تستی دهم اردیبهشت ماه 89 در مراکز مشخص شده برگزار می‌شود.

صرف و نحو مبادی 4، تهذیب البلاغه برای رشته ادبیات عرب، ارشاد و المدخل لدراسته السیره النبویه، برای رشته تاریخ اسلام، المیزان ج13، تهذیب البلاغه «عبدالهادی الفضلی»، علوم قرآنی«آیت‌الله معرفت» برای رشته تفسیر و علوم قرآن، حلقه ثانیه، آشنایی با علوم حدیث برای رشته فقه و اصول، بدایه الحکمه، آموزش عقاید و المنطق، برای رشته فلسفه و کلام اسلامی به عنوان مواد امتحانی این آزمون تعیین شده است.

گفتنی است،‌داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 2112163 ـ 2112327 ـ 0251 تماس بگیرند