تبیان، دستیار زندگی
ازین پس کتاب و کتابخوانی تبیان با انواع کتابهای صوتی میزبان شماست،ما را همراهی و همیاری کنید و با اشاعه کتابهای صوتی مورد علاقه خود و دوستانتان گامی در جهت بالا بردن سواد خود و جامعه بردارید+راهنمای استفاده از کتابهای صوتی در تبیان.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتابهای صوتی هدیه تبیان
راهنمای دانلود و استفاده از کتاب های صوتی

بخش کتاب و کتابخوانی تبیان در نظر دارد ازین پس کتابهای صوتی در زمینه های متنوع و مختلف را انتخاب و برای استفاده شما کاربران گرامی در همین بخش قرار دهد،این فایلها در فرمت mp3 و به راحتی قابل استفاده بر روی کامپیوتر های شخصی ، انواع تلفن های همراه که قابلیت پخش فایلهای mp3 را دارند،دستگاه های mp3 player و دستگاههای پخش خانگی،دستگاه های پخش صوتی اتوموبیل که قابلیت پخش فایلهای mp3 را دارند و...قابل استفاده است.امید است با ترویج استفاده از این فایلهای سودمند همگام با هم گامی در راستای وزین تر کردن سبد مطالعاتی ایرانیان که الحق نه چندان شایسته زندگی در این عصر و ایرانیان است برداریم.

امید است با ترویج استفاده از این فایلهای سودمند همگام با هم گامی در راستای وزین تر کردن سبد مطالعاتی ایرانیان که الحق نه چندان شایسته زندگی در این عصر و ایرانیان است برداریم.

منوی کتاب تبیان در بخش کتب صوتی به خواست خدا شامل:

آثار بزرگ ادبی

شعر و ادبیات( ایرانی و خارجی)

کتابهای روز به زبان اصلی

موفقیت و روانشناسی

داستان و رمان

آموزش زبانهای خارجی

دین و مذهب

علوم و فنون

فلسفه و کلام

هنر

کودک و نوجوان

و سایر موضوعات.

 با درخواست فایلهای مورد نیاز  و پیشنهادات خود ما را یاری کنید.

1-برای استفاده از این فایلها نیاز است نرم افزار winRAR را نصب کنید (نرم افزار winRAR را بگیرید.)

2- برای خارج کردن فایل از حالت RAR (پس از نصب نرم افزار winRAR) روی آن راست کلیک کرده و روی گزینه ی Extract Here کلیک کنید.

3- فایل مورد نظر از حالت RAR خارج شده و برای استفاده آماده می باشد.

4- در هر فایل کتاب، بخش های صوتی کتاب صوتی، عکس هایی مرتبط با کتاب و نویسنده، یک فایل text مربوط به مشخصات کتاب و آیکون آدرس این سایت موجود می باشد.

فرمت تمام فایل های صوتی MP3 می باشد و شما می توانید این فایل ها را در کامپیوتر، MP3 Player ها، و تمام موبایل هایی که قابلیت پخش فایل های MP3 دارند اجرا کنید.

از کتاب های صوتی می توانید هنگام استراحت، هنگام سفر با اتومبیل، اتوبوس و مترو، هنگام انتظار و حتی پیش از خواب استفاده کنید!

تنظیم برای تبیان :نرگس امیرسرداری