تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تغییر ساختار معاونت پژوهشی وزارت آموزش و پرورش در برنامه پنجم توسعه خبر داد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تغییر ساختار معاونت پژوهشی وزارت آموزش و پرورش

تغییر ساختار معاونت پژوهشی وزارت آموزش و پرورش

جام جم آنلاین: رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تغییر ساختار معاونت پژوهشی وزارت آموزش و پرورش در برنامه پنجم توسعه خبر داد.

حجت الاسلام بهرام محمدیان در گفتگو با مهر با اعلام این مطلب افزود: برحسب قانون و طی برنامه پنجم توسعه باید نمودار سازمانی معاونت پژوهشی وزارت آموزش و پرورش را بهسازی کنیم که به زودی این امر محقق می شود.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش اضافه كرد: در حال مطالعات اجمالی تغییرات هستیم که در هئیت امنا نیز عنوان شده و به زودی نمودار جدید سازمانی را اعلام خواهیم کرد.

از زمان ورود حاجی بابایی به وزارت آموزش و پرورش تاکنون اغلب معاونت های این وزارتخانه همچون معاونت آموزش و نوآوری دچار تغییرات سازمانی شده اند که پیش بینی می شد این روند در سایر معاونتها نیز دنبال شود.

وزیر آموزش و پرورش دولت دهم دو معاونت ابتدایی و متوسطه، یک قائم مقام تربیت بدنی و سلامت، چهار مرکز نیروی انسانی و آمار و فناوری، سنجش وزارت آموزش و پرورش، اطلاع رسانی و روابط عمومی و مرکز امور بین الملل را در راستای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش ایجاد کرده است.

همچنین انجمن مرکزی اولیا و مربیان به گفته حشمتیان قائم مقام این انجمن در حال تغییر است که در اولین گام دو معاونت برای آن در نظر گرفته شده ضمن اینکه پست کارمندان آن در آموزش و پرورش مناطق از کارشناسی به اداره کل ارتقا یافته است.

اما خوب است بدانید که مدرسه اینترنتی تبیان تاکنون چهار دوره همایش پروژه های دانش آموزی را برگزار کرده است و در حال حاضر مشغول به برگزاری دوره ی پنجم می باشد. برای انجام پروژه های جدید و شرکت در این دوره اینجا کلیک کنید.

منبع: روزنامه ی جام جم

تنظیم: نسرین صادقی