تبیان، دستیار زندگی
های تبیان در نمایشگاه قرآن امسال نیز همچون سال های گذشته موسسه تبیان حضور پرشوری در نمایشگاه قرآن کریم خواهد داشت . با افتتاح دوازدهمین دوره ً نمایشگاه بین المللی قرآن کریم موءسسهتبیان با ارایه سایت تبیان و بیش از 26 ع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فعالیت های تبیان در نمایشگاه قرآن



امسال نیز همچون سال های گذشته موسسه تبیان حضور پرشوری در نمایشگاه قرآن کریم خواهد داشت .

با افتتاح دوازدهمین دوره ً نمایشگاه بین المللی قرآن کریم موءسسهتبیان با ارایه سایت تبیان و بیش از 26 عنوان نرم افزار به استقبال بازدید کنندگانشتافته است .

در این نمایشگاه غرفه تبیان که با مساحتی بالغ بر 80 متر بزرگترینغرفه بخش نرم افزار می باشد 6 عنوان نرم افزار جدید با عنوان های مشکوهَ ، درسهاییاز قرآن 1 و2 ، احکام و اصول شرعی ، عقاید و قرآن کریم را برای علاقه مندان وکاربران نرم افزارهای خود عرضه نموده است . از دیگر فعالیت های تبیان در نمایشگاهامسال می توان به مشاوره حضوری و ثبت نام در انجمن های تخصصی اشاره نمود.

همچنین به زودی بین اعضای تاً یید نهایی شده که در غرفه تبیان حضوریابند به طور روزانه قرعه کشی انجام می گیرد و به قید قرعه به تعدادی از ایشانهدایایی به رسم یادبود تعلق می یابد . در پایان نمایشگاه نیز مانند سال های قبل ،بین خریداران نرم افزارهای تبیان قرعه کشی بزرگی برگزار می گردد که از هدایای آن میتوان به یک دستگاه خودرو پراید ، چند دستگاه رایانه و سکه های طلا اشاره نمود .

از همین امروز منتظر حضور شما در غرفه تبیان هستیم