تبیان، دستیار زندگی
نیكبخت به تهران واحدی هشتم خرداد به سایر ملی‌پوشان خواهد پیوست باشگاه الوصل به علیرضا نیكبخت واحدی اجازه‌ی همراهی تیم ملی ایران را از ابتدای تمرینات تیم ملی صادر نكرد؛ این بازیكن مجبور است از هشتم خرداد به سایر ملی‌پوشان اضا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مخالفت مسوولان الوصل با سفر نیكبخت به تهران

واحدی هشتم خرداد به سایر ملی‌پوشان خواهد پیوست

باشگاه الوصل به علیرضا نیكبخت واحدی اجازه‌ی همراهی تیم ملی ایران را از ابتدای تمرینات تیم ملی صادر نكرد؛ این بازیكن مجبور است از هشتم خرداد به سایر ملی‌پوشان اضافه شود.

پس از اعلام اسامی تیم ملی از سوی برانكو ایوانكوویچ، نیكبخت واحدی با اصرار از مسوولان الوصل خواست تا تیم ملی را از نخستین روز تمرینات همراهی كند اما این امر با مخالفت رییس باشگاه الوصل همراه شد و شب گذشته رییس این باشگاه طی تماسی با مدیر برنامه‌های نیكبخت مخالفت رسمی این باشگاه را اعلام كرد.

دلیل مخالفت مسوولان الوصل، هماهنگی بیشتر بازیكنان این تیم برای شركت در دیدار نیمه نهایی جام حذفی امارات اعلام شده است.

گفتنی است؛ بر طبق قوانین جاری فیفا باشگاه‌های فوتبال موظفند بازیكنان ملی‌پوش تیم‌هایشان را پنج روز پیش از دیدار رسمی در اختیار تیم‌های ملی قرار دهند. بر این اساس و با توجه به دیدار تیم ملی كشورمان برابر كره‌ی شمالی در روز 13 خرداد، حضور نیكبخت واحدی تا روز هشتم خرداد در تمرین تیم ملی منتفی بوده و حضورش در دیدار دوستانه برابر آذربایجان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.