تبیان، دستیار زندگی
از یادگار امام توقع داریم حقایق را آنگونه که هست بپذیرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس:

از یادگار امام توقع داریم حقایق را آنگونه که هست بپذیرد

دکتر سروری در رابطه با پخش برنامه شاخص از سیمای جمهوری اسلامی گفت: صدا و سیما برای اولین بار طی سی سال اخیر توانست برنامه دهه فجر را از حالت شکلی به محتوایی درآورد.

پرویز سروری

پرویز سروری نماینده منتخب مردم تهران ری شمیرانات و اسلامشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با اهمیت پرداختن صدا و سیمای جمهوری اسلامی به شخصیت امام (ره) در ایام دهه فجر اظهار داشت: صدا و سیما با خروج از برخورد شکلی، امسال به رویکرد محتوایی نسبت به انقلاب و امام (ره) روی آورده که این اقدام برگ زرینی برای رسانه ملی محسوب میشود.

وی افزود: من خود با ملاحظه برنامه هایی چون شاخص به متن سالهای اول انقلاب باز میگردم و برایم تاریخ دوباره تکرار میشود، از این رو برنامه شاخص را جزو یکی از کارهای بسیار خوب سیما برای تبیین شخصیت امام و انقلاب برای نسل دیروز و امروز انقلاب میدانم.

اگر چنین است باید بگوییم چگونه امکان دارد که شما به عنوان یادگار امام باشید و حقایق امام (ره) آنگونه که هست پذیرفته نشود، ما از ایشان توقع داریم حقایق را همانگونه که هست مطرح کند و دقت بیشتری داشته باشند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم همچنین با اشاره به برخی اعتراض ها نسبت به پخش برنامه شاخص از رسانه ملی خاطر نشان کرد: امام شخصیتی ملی و جهانی دارد ومتعلق به یک عده و یا یک خانواده نیست، در عین حال عقیده داریم که فرمایشات این شخصیت نورانی همه وقت و همه جا راه گشای ما و انقلاب ما است.

وی یادآور شد: ما واقعا تاسف میخوریم از اعتراض هایی که در این زمینه از برخی افراد به گوش میرسد و امیدواریم لاقل این اعتراض از سوی اشخاصی چون حجت الاسلام سید حسن خمینی درست نباشد.

سروری تصریح کرد: اگر چنین است باید بگوییم چگونه امکان دارد که شما به عنوان یادگار امام باشید و حقایق امام (ره) آنگونه که هست پذیرفته نشود، ما از ایشان توقع داریم حقایق را همانگونه که هست مطرح کند و دقت بیشتری داشته باشند.

وی از سوی دیگر با اشاره به فعالیت موسسه حفظ نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: از این مجموعه این انتظار را داشته ایم که اینگونه منفعل نباشد و اقداماتی در شان امام بزرگ داشته باشد و آیا واقعا با توجه به بودجه و اختیاراتی که این موسسه دارد، باید خروجی آن این باشد؟

سروری افزود: باید شخصیت امام خمینی همان طور که بوده به جامعه معرفی شود و تبلیغ شخصیت ایشان نباید به دست افرادی باشد که به دنبال استفاده صرفا سیاسی از آن هستند.

منبع: خبرگزاری رسا

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور