تبیان، دستیار زندگی
از سوی دفتر فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بسته های فرهنگی با عنوان «بصیرت»، در مدارس علمیه سراسر کشور توزیع می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توزیع بسته های فرهنگی بصیرت
*h2j9 (3*g g'j a1gf¯j (5j1*

از سوی دفتر فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بسته های فرهنگی با عنوان «بصیرت»، در مدارس علمیه سراسر کشور توزیع می شود.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: به مناسبت سی‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر و به منظور تبیین اهداف انقلاب اسلامی،توزیع بسته های فرهنگی «بصیرت» در بین طلاب و اساتید مراکز حوزوری سراسر کشور آغاز شد.

وی ادامه داد: بسته های فرهنگی «بصیرت» شامل هفت جزوه، وصیت نامه سیاسی _ الهی امام خمینی(ره) و نمایه برنامه های دفتر فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان است.

حجت الاسلام سبزیان تصریح کرد: جزوه اول با عنوان ریشه های انقلاب اسلامی در بیان معمار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، جزوه دوم با عنوان انقلاب اسلامی در بیان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، جزوه سوم با عنوان بازخوانی گفت و گوی مجله پیام انقلاب با آیت الله واعظ طبسی و جزوه چهارم با عنوان اسلام و انقلاب از دیدگاه شهید مطهری در اختیار طلاب سراسر کشور قرار می گیرد.

وی یادآور شد: جزوه پنجم با عنوان این عمار و موضوع سیری در زندگی عمار یاسر، جزوه ششم با عنوان ارزش های فرهنگی انقلاب اسلامی ایران و گفتاری از حجت الاسلام شهید محمد جواد باهنر و جزوه هفتم که همان منشور بصیرت است و به تازگی در سطح مدارس حوزه علمیه خراسان توزیع شده است، در این بسته ها به چشم می خورند.

مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان ابراز داشت: ده هزار بسته فرهنگی بصیرت منتشر شده است که این بسته ها از امروز هجدهم بهمن ماه در مدارس علمیه سراسر کشور توزیع می‌شود