تبیان، دستیار زندگی
در روز پنجم نمایشگاه غرفه تبیان همچون روزهای گذشته پذیرای بازدیدکنندگان و اعضای محترم سایت بود. در این روز مراجعه کاربران به غرفه تبیان نسبت به روزهای قبل افزایش یافت و انتظار می رود که طبق برنامه روز دوشنبه مراجعه این دوستا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان در نمایشگاه بین المللی کتاب ( گزارش روز پنجم )


در روز پنجم نمایشگاه غرفه تبیان همچون روزهای گذشته پذیرای بازدیدکنندگان و اعضای محترم سایت بود. در این روز مراجعه کاربران به غرفه تبیان نسبت به روزهای قبل افزایش یافت و انتظار می رود که طبق برنامه روز دوشنبه مراجعه این دوستان به غرفه تبیان افزایش چشمگیری داشته باشد .

همانطور که از قبل اعلام شده است برنامه های روزهای آتی برای حضور اعضای انجمن ها در غرفه تبیان به شرح ذیل است :

سه شنبه : 20/2 روانشناسی – خانواده – آموزش – پشت کنکوریها – انگلیسی – طرح و برنامه اجتماعی – تجارت و بازرگانی – دفاع مقدس .

چهارشنبه : 21/2 ادیان – فیلم و سینما – تغذیه – علمی و تکنولوژی – پزشکی و طب سنتی – امور خیریه – معارف اسلامی .

پنجشنبه : 22/2 کامپیوتر و اینترنت – قرآن – حوزه علمیه – موسیقی – کاریابی – کتابخوانی .

جمعه : 23/2 زنان – سیاسی – ادبیات – پشت کنکوریها – ورزش – خبرنگاران .

و اما درسالن مطبوعات چندین مهمان ارجمند بنا به دعوت اصحاب مطبوعات حضور داشتند.که در غرفه روزنامه اقبال جناب آقای تاج زاده (معاون سابق وزیر کشور) حضور داشتند و به پرسشهای بازدیدکنندگان پاسخ می دادند، که اکثر این پرسشها در مورد انتخابات آتی ریاست جمهوری بود .

در غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نیز جناب آقای بهرامی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح حضور داشتند که به مصاحبه با این خبرگزاری می پرداختند .

و در غرفه خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) جناب سردار ایاذی رئیس بازرسی کل نیروهای انتظامی (197) ورئیس هیئت مدیره باشگاه پاس به سؤالات خبرنگاران درباره فعالیتهای این نیرو و وضعیت باشگاه پاس پاسخ می دادند.

در قسمت دیگری از نمایشگاه مطبوعات غرفه خبرگزاری مهر به چشم می خورد که این خبرگزاری با ارائه خبرهای لحظه به لحظه خود در بین خبرگزاری ها از محبوبیت بیشتری برخوردار است .

روابط عمومی مؤسسه تبیان