تبیان، دستیار زندگی
هجدهمین نمایشگاه بین المللی كتاب در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از 14 لغایت 24اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح الی 9 شب پذیرای علاقمندان می باشد و همزمان با آن نمایشگاه مطبوعات نیز برگزار می شود . مؤسسه تبیان همچون سالهای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان در نمایشگاه بین المللی كتاب

هجدهمین نمایشگاه بین المللی كتاب در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از 14 لغایت 24اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح الی 9 شب پذیرای علاقمندان می باشد و همزمان با آن نمایشگاه مطبوعات نیز برگزار می شود .

مؤسسه تبیان همچون سالهای گذشته با حضوری پررنگ، پذیرای كلیه علاقمندان بخصوص اعضای محترم سایت تبیان در طبقه همكف سالن نشر الكترونیك (ساختمان میلاد)  است .

نمایشگاه در اولین روز فعالیت خود  توسط رئیس جمهور محترم، آقای خاتمی افتتاح گردید كه پس از سخنرانی ، ایشان از برخی از غرفه های انتشارات مكتوب بازدید بعمل آورده و چند جلد كتاب خریداری نمودند.از موارد جالب در حین بازدید آقای خاتمی ، اصرار غرفه داران جهت اهدای كتاب بود كه از طرف رئیس جمهور پذیرفته نشد و وجه كتب پرداخت شد .

در دومین روز نمایشگاه ،غرفه تبیان پذیرای آقای دكتر خاموشی(ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی) و هیئت همراه بودكه ضمن بازدید از غرفه از نزدیك با فعالیت اعضای سایت در انجمن ها و انتخابات آن آشنا شده و با برخی كاربران سایت به گفتگو پرداختند .

آنچه كه در سه روز گذشته كاملاً چشمگیر بود حضور انبوه علاقمندان و فرهیختگان كشور در غرفه تبیان بود كه علاوه بر آشنایی نزدیك با سایت تبیان و خدمات متنوع آن، به عضویت سایت درآمدند.

در گوشه ای دیگر از غرفه هم عده كثیری از اعضای سایت در مورد انجمن ها و انتخاباتی كه در راه است به گفتگو می پردازند كه می تواند نویدبخش انتخاباتی پرشور و گسترده باشد.

همچنین بخش فروش نرم افزارهای چندرسانه ای تولید مؤسسه تبیان نیز مورد استقبال چشمگیر قرارگرفته و انواعCD های مؤسسه از جمله مشكوة

، اطلس جهان باستان و سری آموزش فیزیك كه از تولیدات جدید مؤسسه می باشند با استقبال فوق العاده بازدیدكنندگان روبرو شد .

روابط عمومی مؤسسه تبیان