تبیان، دستیار زندگی
معاون سازمان سنجش با اشاره به ثبت‌نام 121 هزار نفر در آزمون فراگیر كارشناسی، تصریح كرد: مهلت اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی آزمون‌های كارشناسی و كارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1389 از 7 بهمن ماه آغاز می‌شود....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی آزمون‌های فراگیر از 7 بهمنآرشیو شد

برنامه درسی مخصوص کنکوری‏ها

اطلاعات ثبت‌نامی كلیه داوطلبان ثبت‌نام‌كننده آزمون كارشناسی و كارشناسی‌ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور به‌مدت 2روز طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (7 و 8 بهمن ماه) روی سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای مشاهده داوطلبان و به‌منظور اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، قرار می‌گیرد.

معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر كارشناسی ارشد و كارشناسی ناپیوسته و كارشناسی پیوسته دانشگاه پیام‌نور در 30 اردیبهشت ماه سال آینده، عنوان كرد: در آزمون دوره‌های فراگیر كارشناسی ارشد و كارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه 235 هزار و 414 نفر ثبت‌نام كردند.

حسین توكلی، با بیان اینكه در این دوره از آزمون فراگیر كارشناسی ارشد 102 هزار و 986 نفر ثبت‌نام كرده‌اند، گفت: شركت در آزمون‌های پایان نیمسال دانش‌پذیری مشتمل بر 8 تا 10 واحد درسی، كسب نمره نهایی لازم با توجه به ظرفیت پذیرش در رشته محل‌های انتخابی است.

وی با بیان اینكه مهمان شدن، انتقال، تغییر رشته و گرایش در دوره‌های كارشناسی‌‌ارشد ممنوع است، اظهار كرد: تعداد كل واحدهای درسی در هر رشته تحصیلی برای اخذ مدرك تحصیلی كارشناسی‌ارشد حسب رشته تحصیلی از 28 تا 32 واحد درسی است. دانشجو حسب مورد به تشخیص گروه آموزشی موظف به اخذ و گذراندن واحدهای جبرانی (حداكثر 24 واحد درسی) و واحدهای اضافی (حداكثر 8 واحد) است.

او با اشاره به رقابت 11 هزار و 428 هزار داوطلب در آزمون فراگیر كارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام‌نور، عنوان كرد: در این دوره داوطلب برای تغییر وضعیت از دانش‌پذیری به دانشجو باید ضمن داشتن شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشجو و شرایط نظام وظیفه، تمامی شرایط لازم را نیز كسب كند.

معاون سازمان سنجش با اشاره به ثبت‌نام 121 هزار نفر در آزمون فراگیر كارشناسی، تصریح كرد: مهلت اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی آزمون‌های كارشناسی و كارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1389 از 7 بهمن ماه آغاز می‌شود.

منبع: همشهری