تبیان، دستیار زندگی
پاسخ‌ها و اسامی برندگان مسابقه اینترنتی «روی دست آسمان» كه به مناسبت عید غدیر در سایت تبیان اصفهان برگزار شد، روی این سایت قرار گرفت. از بین شركت‌كنندگان در این مسابقه، 332 نفر پاسخ صحیح و كامل به تمام سؤالات مسابقه داده بودند كه از بین این افراد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در سایت تبیان اصفهان؛

نتایج مسابقه اینترنتی «روی دست آسمان» اعلام شد

مسابقه روی دست آسمان

پاسخ‌ها و اسامی برندگان مسابقه اینترنتی «روی دست آسمان» كه به مناسبت عید غدیر در سایت تبیان اصفهان برگزار شد، روی این سایت قرار گرفت.

از بین شركت‌كنندگان در این مسابقه، 332 نفر پاسخ صحیح و كامل به تمام سؤالات مسابقه داده بودند كه از بین این افراد، نام 10 نفر به عنوان برنده روی سایت تبیان اصفهان قرار گرفته است.

همچنین اسامی همه افرادی كه به تمام سؤالات مسابقه پاسخ صحیح داده‌اند به همراه پاسخ صحیح این سؤالات، در سایت تبیان اصفهان قرار داده شده است.

برندگان این مسابقه برای دریافت جایزه خود، باید فتوكپی شناسنامه خود را به همراه نامه معرفی شماره حساب كه در سایت تبیان اصفهان قرار دارد، به نشانی اصفهان، خیابان مسجد سید، جنب درمانگاه تأمین اجتماعی، واحد انفورماتیك، مربوط به مسابقه روی دست آسمان، ارسال كنند.

از برندگان این مسابقه خواسته شده است برای تسهیل در امر واریز مبلغ جایزه نقدی، شماره حسابی اعلام كنند كه قابلیت پرداخت در تمام شعب در كل كشور را داشته باشد و در صورتی كه چنین شماره حسابی ندارند، می‌توانند شماره حساب فردی كه به او اعتماد دارند را ارسال كنند.

یادآوری می‌شود مسابقه اینترنتی روی دست آسمان به مناسبت عید غدیر روی سایت تبیان اصفهان قرار داشت و شركت در آن تا 30 دی ماه سال جاری امكان پذیر بود.

علاقمندان می توانند جهت مشاهده اسامی برندگان به اینجا مراجعه نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی