تبیان، دستیار زندگی
محمدرضا علیقلی موسیقی متن آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌كیا «به نام پدر» را خواهد ساخت . ایسنا-  25 درصد از تدوین این فیلم كه از چندی قبل توسط حاتمی‌كیا آغاز شده است، به پایان رسیده و تا دو ماه دیگر تدوین ادامه دارد. صداگذاری ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمدرضا علیقلی موسیقی «به نام پدر» را می‌سازد


محمدرضا علیقلی موسیقی متن آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌كیا «به نام پدر» را خواهد ساخت.

ایسنا-  25 درصد از تدوین این فیلم كه از چندی قبل توسط حاتمی‌كیا آغاز شده است، به پایان رسیده و تا دو ماه دیگر تدوین ادامه دارد.

صداگذاری توسط محسن روشن انجام خواهد شد و تا اواخر تابستان فیلم برای نمایش آماده می‌شود و احتمال دارد پس از آماده شدن، بلافاصله به نمایش عمومی درآید.

براساس همین گزارش، «به‌نام پدر» بعد از فیلم‌های «موج مرده» ، «ارتفاع پست» و «به رنگ ارغوان» ، از موضوعی با پس زمینه‌ی مربوط به دفاع مقدس به ارتباط میان یك پدر و دختر می‌پردازد كه نقش پدر را پرویز پرستویی و دختر را گلشیفته فراهانی ایفا می‌كند.

چهاردهمین ساخته این فیلمساز به تهیه كنندگی محمد پیرهادی است و مهتاب نصیرپور - كامبیز دیرباز - سید مهرداد ضیایی - افشین هاشمی - میرطاهر مظلومی نیز در آن به ایفای نقش می‌پردازند و آزیتا حاجیان در مقام بازیگردان تجربه همكاری دوباره‌ای را با ابراهیم حاتمی‌كیا بعد از «روبان‌قرمز» و «موج‌مرده» داشت.

سایر عوامل فنی این پروژه عبارتند از: طراح صحنه و لباس: فرهاد ویلكیجی - طراح و اجرای گریم: مهرداد میركیانی فیلمبردار: حسن كریمی - عكاس: گلاره كیاوند - دستیار اول كارگردان: حمیدرضا چاركچیان - مدیر تولید: جواد نوروزبیگی