تبیان، دستیار زندگی
مدیر اجرایی پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه مجازی كتاب، از برپایی نمایشگاه‌های ویژه و تخصصی با توجه به مناسبت‌های دینی، اجتماعی و سیاسی خبر داد و گفت:
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فستيوالي از آثار انقلابي در نمايشگاه مجازي كتاب

فستیوالی از آثار انقلابی در نمایشگاه مجازی كتاب

مدير اجرايي پايگاه اطلاع‌رساني نمايشگاه مجازي كتاب، از برپایی نمايشگاه‌هاي ويژه و تخصصي با توجه به مناسبت‌هاي ديني، اجتماعي و سياسي خبر داد و گفت:

برپايي جشنواره كتاب‌هاي انقلابي در راستاي معرفي و عرضه كتاب‌هاي حوزه انقلاب اسلامي از برنامه‌هاي آتي ماست. اين جشنواره با اين هدف كه «ديگر كسي در سراسر ايران بدون كتاب باقي نماند» برپا مي‌شود.\

عمادالدين قمي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين كه پايگاه اطلاع‌رساني اين نمايشگاه مجازي كتاب با عنوان وبگاه Book24.ir با حمايت محتوايي و سياست‌گذاري معاونت پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي فعاليت مي‌كند، يادآور شد: اين فستيوال انقلابي با همكاري انتشارات اسناد انقلاب اسلامي و اطلاعات صورت مي‌گيرد.

قمي اظهار كرد: نمايشگاه مجازي كتاب، فعاليت اجرايي خود را از اسفند ماه سال 86 آغاز كرد و به طور رسمي مرداد ماه سال جاري با ارايه 30 هزار عنوان كتاب راه‌اندازي شد.

وي با بيان اين كه اين مركز اكنون بالغ بر 50 هزار عنوان كتاب را براي معرفي، عرضه و ارسال در اختيار دارند، گفت: در اين پايگاه اطلاع‌رساني، غرفه‌هايي براي ناشران وجود دارند كه آنها با استفاده از كلمات رمز عبور خود، قادرند اطلاعاتي را درباره هريك از آثار در اين غرفه‌ها به نمايش بگذارند. ذكر عنوان كتاب، نام نويسنده و ميزان موجودي هر اثر از اطلاعات ضروري است كه بايد از سوي تمامي ناشران عنوان شود.

به گفته مدير اجرايي پايگاه اطلاع‌رساني نمايشگاه مجازي كتاب، شرح مختصر، شرح مبسوط و پانويس‌هاي تحليلي در نقد و بررسي آثار، از ديگر اطلاعاتي‌اند كه ناشران با توجه به علاقه خود مي‌توانند درباره هريك از كتاب‌ها به تبيين آنها بپردازند.

قمي با تأكيد بر شعار اين نمايشگاه مجازي مبني بر اين كه «هيچ كس ديگر نبايد در سراسر ايران بدون كتاب بماند» عمده فعاليت اين مركز را ارسال آثار درخواست شده از سوي مخاطبان اين پايگاه اطلاع‌رساني خواند و متذكر شد: اين مركز با بيش از 600 ناشر در ارتباط است كه بيشترين آنها به ترتيب از تهران، قم، مشهد و اصفهان‌اند.

وبگاه 24 Book با حمايت محتوايي و سياست‌گذاري معاونت پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي فعاليت مي‌كند و ناشران گوناگون آثار خود را از اين طريق، با تخفیف به مخاطبان خود ارايه می‌دهند.

حوزه‌هاي آموزشی، ادبي، تاريخي، دفاع مقدس، روان‌شناسي، زبان‌هاي خارجي، عمومي، فرهنگي و هنر، فني، كودك و نوجوان، علوم فني، كامپيوتر، علوم اجتماعي، علوم دانشگاهي و ... از بخش‌هايي به شمار مي‌روند كه در اين پايگاه اطلاع‌رساني به معرفي آثار ناشران گوناگون اختصاص دارند.

آخرين اخبار، پر فروش‌ترين كتاب ماه، جديدترين ناشران سايت، پربازديدترين موضوعات هفته و پربازديدترين ناشران هفته، از ديگر بخش‌هاي اين پايگاه به شمار مي‌آيند.