تبیان، دستیار زندگی
هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از تاریخ 14 تا 24 اردیبهشت ، شروع به کار کرد. مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان نیز همانند سابق در این نمایشگاه شرکت کرده است ؛ بازدید کنند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان در نمایشگاه کتاب تهران ( برنامه متفاوت با سرویس جدید برای اعضا )

هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از تاریخ 14 تا 24 اردیبهشت ، شروع به کار کرد.
مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان نیز همانند سابق در این نمایشگاه شرکت کرده است ؛ بازدید کنندگان محترم و اعضاء سایت می توانند از عرفه تبیان در سالن میلاد ، طبقه همکف ( نشر الکترونیک ) بازدید به عمل آورند.

اما امسال یک تفاوت در فعالیت غرفه تبیان وجود دارد ؛ تفاوت در این است که انتخابات انجمنهای تخصصی تبیان با برگزاری نمایشگاه همزمان شده ، به همین خاطر هم از این فرصت استفاده کردیم تا غرفه تبیان را محلی برای دور هم جمع شدن و شناخت پیدا کردن اعضا انجمنها از هم قرار بدهیم .

نامزدهای مدیریت انجمن هم می توانند در غرفه برای خود تبلیغ کنند.

برنامه ریزی کار به این شکل است که هر روز منسوب به تعدادی از انجمنها است ، البته همه می توانند هر روزی که خواستند به غرفه تشریف بیاورند .

همچنین امسال در روزهای مشخص وسیله نقلیه جهت بازگشت از نمایشگاه برای اعضا یی که زودتر اقدام کنند ، فراهم شده است .
شما می توانید از طریق فرم ثبت نام برای استفاده از وسیله نقلیه ، تاریخ ، محل ، ساعت و دیگر اطلاعات را بدست بیآورید .( فرم ثبت نام متعاقبا در سایت قرار می گیرد )