تبیان، دستیار زندگی
: پیشتر در دیدار دوستانه‌ی ایران و آلمان هم این موضوع را می‌دانستیم! علی كریمی، مرد سال فوتبال آسیا با قراردادی یك ساله به بایرن مونیخ، قهرمان این فصل بوندس‌لیگا پیوست. به گزارش (ایسنا)، در گزارش ویژه‌ی KICKER آمده است:« قهر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش ویژه‌ی كیكر از انتقال علی كریمی به بایرن مونیخ:

پیشتر در دیدار دوستانه‌ی ایران و آلمان هم این موضوع را می‌دانستیم!


علی كریمی، مرد سال فوتبال آسیا با قراردادی یك ساله به بایرن مونیخ، قهرمان این فصل بوندس‌لیگا پیوست.

به گزارش (ایسنا)، در گزارش ویژه‌ی KICKER آمده است:« قهرمان آلمان از قرارداد یك ساله با علی كریمی خبر داد. مدت این قرارداد می‌تواند برای یك سال دیگر بیشتر شود.

كریمی پس از علی دایی و وحید هاشمیان سومین ایرانی است كه با تیم منطقه‌ی باواریا قرارداد امضا می‌كند. بازیكن تیم ملی ایران از الاهلی امارات جدا شد.

ماه‌ها بود كه بایرن كریمی را زیر نظر داشت. ستاره‌ی ایرانی در فهرست این باشگاه بود. پس از دیدار دوستانه‌ی ایران و آلمان (نهم اكتبر كه به پیروزی دو بر صفر آلمان انجامید) KICKER از علاقه‌ی بایرن مونیخ به مرد سال فوتبال آسیا خبر داده بود.

كریمی یكی از بهترین‌های ایران در جام ملت‌های آسیا 2004 بود و با پنج گل بهترین گلزن این رقابت‌ها بود.

پس از چهار سال بازیكن بسیار تكنیكی ایران امارات را رها كرد. پیش از الاهلی او برای پیروزی در پایتخت ایران بازی می‌كرد.

وینفرد شفرد، سرمربی آلمانی و تازه وارد الاهلی درباره‌ی خرید تازه‌ی بایرن مونیخ گفت:« او یك بازیكن بسیار تكنیكی است كه البته باید كمی بیشتر بیاموزد.»

فلیكس ماگات سرمربی بایرن مونیخ هم این چنین كریمی را معرفی می‌كند:« علی كریمی بازیكن هجومی چابك و با سرعت بالا است. خوشحالم كه فصل جدید علی را در گروهم دارم.»

كریمی دوشنبه در آزمایش پزشكی مونیخ شركت و سه‌شنبه در باواریا تمرین كرد. او به امارات بازگشت تا برای پنجشنبه دیدار برابر الاتحاد آماده شود.»