تبیان، دستیار زندگی
اوساسونا با گل مسعود شجاعی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا را یافت ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلزنی شجاعی، حذف بارسا

شجاعی ستاره ایرانی اوساسونا

اوساسونا با گل مسعود شجاعی به مرحله یك چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا راه یافت. چهارشنبه شب اوساسونا در چارچوب دور برگشت مرحله یك هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به كوپا دل ری پذیرای تیم هركولس بود كه موفق شد با گل دقیقه 48 مسعود شجاعی مهمان خود را شكست داده تا با وجود شكست 2 بر یك در دور رفت در خانه حریف به مرحله بعدی رقابت ها صعود كنند. اوساسونا در حالی به جمع 8 تیم برتر این بازی ها راه یافت كه تیم های رئال مادرید و بارسلونا از دور رقابتها حذف شده اند.

ناگفته نماند مسعود شجاعی در دقیقه 77 این دیدار جای خود را به كامونیاس داده و این درحالی بود كه جواد نكونام دیگر ایرانی اوساسونا به دلیل محرومیت انضباطی در این دیدار غایب بود.

گلزنی مسعود شجاعی برای اوساسونا در جام حذفی اسپانیا كه صعود این تیم به جمع 8 تیم برتر این رقابت ها را در پی داشت با تمجید گسترده نشریات اسپانیا همراه بود.

ماركا: نابغه ایرانی مانع از حذف اوساسونا شد روزنامه ماركا، با این عنوان كه شجاعی اوساسونا را به یك چهارم نهایی برد در خصوص عملكرد این بازیكن نوشت: مسعود شجاعی با گل خود در نیمه دوم موفق شد تیم خود را در چارچوب این رقابت ها حفظ كند، اوساسونا در این دیدار شایسته پیروزی بود اما در نهایت این نابغه ایرانی اوساسونا بود كه گل پیروزی را وارد دروازه هركولس كرد. ماركا در خصوص نحوه گل شجاعی نوشت: مسعود درون محوطه جریمه حریف پس از دریبل های متعدد گلزنی كرد تا همه را شگفت زده كند. ماركا همچنین از هماهنگی خوب شجاعی و گالان تقدیر كرد.

مسعود شجاعی

آ.اس: اوساسونا به لطف مسعود صعود كرد روزنامه آ.اس پیروزی تیم كاماچو را مدیون حركت نمایشی مسعود شجاعی دانست. آ.اس نوشت: اوساسونا در حالی به مرحله یك چهارم نهایی جام حذفی صعود كرد كه به لطف حركت تماشایی شجاعی از حذف مقابل هركولس رهایی یافت. آنتونیوكاماچو سرمربی اوساسونا نیز در پایان بازی به این نكته اعتراف كرد و گفت: من می دانستم مسعود بازیكن توانایی است و می تواند چنین گل هایی به ثمر برساند اما با این وجود از گل او به وجد آمدم. اوساسونا در مرحله بعد با ریسینگ سانتاندر دیدار خواهد كرد.

در دیگر دیدار تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه رامون سانچز پیخوان به دیدار سویا رفت تا شاید با جبران شکست 2 بریک دیدار رفت جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا را بدست آورد اما شاگردان گواردیولا تنها یکبار آنهم توسط ژاوی هرناندز دروازه تیم سویا را گشوند که برای کنار زدن این تیم کافی نبود.

مسی، بارسلونا

دو تیم سویا و بارسلونا در پایان دو بازی رفت و برگشت به نتیجه تساوی 2 بر2 رسیدند اما تیم سویا به علت گل زده بیشتر در خانه حریف در مقابل بیش از 45 هزار هوادار خود جشن صعود به پا کرد و مدافع قهرمانی این رقابت‌ها را کنار زد.

- نتایج دیدارهای شب گذشته مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا به شرح زیر است:

* اوساسونا یک - هرکولس صفر

- اوساسونا در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را بدست آورد.

* دپورتیوو لاکرونا 2 - والنسیا 2

- دپورتیوو لاکرونا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4 بر3 پیروز شد و جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را بدست آورد.

* راسینگ سانتاندر  صفر - آلکورون صفر

- راسینگ سانتاندر در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3 بر2 به پیروزی رسید و جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را بدست آورد.

* ختافه 5 - مالاگا یک

- ختافه در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 6 بر3 به پیروزی رسید و جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را بدست آورد.

* سویا صفر - بارسلونا یک

- سویا در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را بدست آورد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری