تبیان، دستیار زندگی
امكان دانلود نرم‌افزار كتاب 665 پرسش و پاسخ در محضر علامه طباطبایی به همت پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان اصفهان در بخش دانلود نرم‌افزار فراهم شده است. بخش دانلود نرم‌افزارها در وب‌سایت‌ تبیان‌ شهرستان‌ها مانند تبیان اصفهان، زنجان و... قابل دسترسی است و كاربر..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانلود نرم‌افزار كتاب 665 پرسش و پاسخ در محضر علامه طباطبایی

كتاب 665 پرسش و پاسخ در محضر علامه طباطبایی

امكان دانلود نرم‌افزار كتاب 665 پرسش و پاسخ در محضر علامه طباطبایی به همت پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان اصفهان در بخش دانلود نرم‌افزار فراهم شده است.

بخش دانلود نرم‌افزارها در وب‌سایت‌ تبیان‌ شهرستان‌ها مانند تبیان اصفهان، زنجان و... قابل دسترسی است و كاربران با مراجعه به هر یك از این وب‌سات‌ها می‌توانند نرم‌افزارهای مورد نظر خود را دانلود كنند.

در توضیح این نرم‌افزار آمده است: «سیدمحمدحسین طباطبایی معروف به علامه طباطبایی یكی از مطرح‌ترین مفسران، فیلسوفان و متألهان اسلامی در سه قرن اخیر بوده ‌است و بزرگترین مفسر شیعه دوران غیبت نیز بوده ‌است. اهمیت وی به جهت احیای حكمت و فلسفه و تفسیر در حوزه‌های تشیع بعد از دوره صفویه است.

به ویژه این‌كه وی به بازگویی و شرح حكمت صدرایی اكتفا نكرده، به تاسیس معرفت‌شناسی در این مكتب می‌پردازد. همچنین با انتشار كتب فراوان و تربیت شاگردان برجسته نظیر شهید مرتضی مطهری در دوران مواجهه با اندیشه‌های غربی نظیر ماركسیسم به اندیشه دینی حیاتی مجدد بخشیده، حتی در نشر آن در مغرب زمین نیز می‌كوشد.

كتاب 665 پرسش و پاسخ در محضر علامه طباطبایی در زمینه‌های مختلف توحید، معاد، جبر و اختیار، نبوت، امامت و... با جواب‌های استاد علامه طباطبایی است.»

این كتاب تحت فرمت جاوا است و در اكثر گوشی های موبایل قابل اجراست. علاقه‌مندان برای دانلود آن می‌توانند به بخش دانلود سایت تبیان اصفهان مراجعه كنند.

تنظیم: هومن بهلولی