تبیان، دستیار زندگی
واكاوی رویكرد زیستی در فلسفه روانشناسی در كتابی با عنوان «فلسفه روانشناسی و نقد آن» به قلم «ماریا بنژه» و «روبین اردیلا» با ‌ترجمه محمدجواد زارعان به زودی از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر می‌شود._
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«فلسفه روانشناسي و نقد آن» به زودي مي‌آيد
در رشته مدیریت دولتی ،پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دانشجو، می‌پذیرد

واكاوي رويكرد زيستي در فلسفه روانشناسي در كتابي با عنوان «فلسفه روانشناسي و نقد آن» به قلم «ماريا بنژه» و «روبين ارديلا» با ‌ترجمه محمدجواد زارعان به زودي از سوي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر مي‌شود.

سعيد جندقي‌زاده، كارشناس واحد چاپ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر عنوان كرد: نوشتار حاضر به دنبال ارايه رويكردي زيستي در فلسفه روانشناسي و تبيين مسايل امروز روانشناختي بر اساس آن است.

وي درباره بخشي از مقدمه اين اثر توضيح داد: رويكرد زيستي در فلسفه روانشناسي كه به دنبال آن نفس افسانه خوانده مي‌شود، دوگانه بودن نفس و بدن را ايده‌اي كهنه انگاشته شده و رابطه نفس و بدن را تنها بر اساس فرضيه(اين هماني) به معناي يكي پنداشتن پديده‌هاي رواني و پديده‌هاي مغزي تحليل مي‌كند.

جندقي‌زاده اظهار داشت: اين كتاب به تلفيق مباحث فلسفي و روانشناسي پرداخته و در فصل‌هاي مختلف خود اين مباحث را مطرح كرده است.

«فسلفه روانشناسي و نقد آن» در قطع وزيري، 748 صفحه و بهاي 55000 ريال به زودي از سوي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر مي‌شود.