تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام سید ولی ‌الله محمودی ‌نژاد در نهمین جلسه شورای اداری مبلغات اسلامی فارس اظهار داشت: برنامه‌ریزی، طراحی و تغذیه فکری برای جوانان و دیگر اقشار جامعه از مهم ‌ترین برنامه‌ های سازمان تبلیغات است....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

متن بیش از 100کتاب در سایت تبیان فارس قابل دسترسی است

حجت الاسلام محمودی نژاد

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از وجود متن بیش ازیکصد کتاب درسایت تبیان این استان خبرداد و گفت:به زودی آموزش این کتاب ‌ها نیز اضافه می شود.

حجت الاسلام سید ولی ‌الله محمودی ‌نژاد در نهمین جلسه شورای اداری مبلغات اسلامی فارس اظهار داشت: برنامه‌ریزی، طراحی و تغذیه فکری برای جوانان و دیگر اقشار جامعه از مهم ‌ترین برنامه‌ های سازمان تبلیغات است.

وی با تاکید بر اینکه اکثر فرهنگیان، فرهیختگان و محققان منبع خود را سایت تبیان قرار داده ‌اند، افزود: پایگاه اینترنتی تبیان از سوی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی و با هدف فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات در سال 81 تاسیس شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در ادامه گفت: پایگاه اینترنتی تبیان در بخش های معارف اسلامی با امکان دسترسی به حجم عظیمی از اطلاعات اسلامی در موضوعات قرآن کریم، اهل بیت، حدیث، احکام، دعا و زیارت فلسفه و حکمت، اخلاق و تاریخ اسلامی فعالیت می کند.

حجت الاسلام محمودی ‌نژاد دیگر برنامه های سایت تبیان را پرداختن به دروس دوره های مختلف آموزشی همراه با صدای معلم به روش تعاملی در یک برنامه دو ساله در سایت قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس همچنین از متن بیش از یکصد کتاب در سایت تبیان استان خبر داد و افزود: در آینده نزدیک آموزش این کتاب ‌ها نیز اضافه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در بخش حوزه حدود یكهزار و 500 ساعت صدای دروس سطح همراه متن، 800 جلد کتاب های فارس و عربی، معرفی 83 نفر از شخصیت های علمی حوزه به سبک پرسش و پاسخ، حدود 14 هزار سئوال طبقه بندی شده با قابلیت جستجوی موضوعی از دیگر برنامه های سایت تبیان است.

حجت الاسلام محمودی نژاد تصریح کرد: درس چهار تن از مراجع عظام حضرات عظام آیت ‌الله خامنه ای، شبیری، مکارم و خراسانی به صورت روز آمد در سایت قرار دارد.

وی همچنین بخش اجتماعی سایت را شامل مشاوره رایگان در زمینه بهداشت و تغذیه، خانه و خانواده، مقالات علمی و معرفی نخبگان در زمینه های مختلف و امکان ارتباط کاربران به مشاوران دانست.

تنظیم: هومن بهلولی